Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg blir nå alene igjen med 3 barn. Prøver å finne et billigere sted å bo, men får til stadighet høre at jeg har for mange barn! Skal søke bostøtte for her vi bor nå, men de sier på nav at jeg har for høy husleie. Men er det ikke det som er grunnen til at man får bostøtte da? Fra og med neste måned går jeg over fra sykepener til rehabliteringspenger og går da ned til 66% av det jeg tjener nå. Så da vil jeg ligge på ca 13 000 utbetalt og har en husleie på 10500! Det går jo ikke! Noen som vil fortelle hva de har i huseleie og hva dere får i bostøtte? På forhånd takk:o)
*toppris* Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 har nav bostøtte? hm... trodde det var kommunen/husbanken jeg... var der jeg fikk bostøtte tidligere... fikk ikke mye, 590kr, men det var da noe ivertfall... husker ikke hva utleggene var...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Du må ta kontakt med kommunen for å søke bostøtte. Jeg har 6000 i husleie og ca 12 000 utbetalt i foreldrepenger hver måned. Får 3000 i bostøtte hver måned, og det tror jeg er maksbeløp, uten at jeg er helt sikker. Jeg er alene med ett barn. Bare søk du! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå