Gå til innhold

Noen som har hatt cyste på eggstokken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal videre til gyn da legen min trodde kanskje jeg har en cyste på den ene eggstokken. Har vært plagsomt med sex siden jeg fødte (for to år siden) og når hun klemte på venstre siden på magen min gjorde det dritvondt.

Noen som har hatt dette?

Hva gjør man med slikt da?

Kan det være kreft????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cyster på eggstokk er helt vanlig , de sprekker som regel av seg selv men noen ganger må de operes bort.

Har du blitt sjekket med innvendig Ultralyd?Så gynekologen har sett at du har cyste?

Det er veldig sjelden det er kreft.Så ikke bekymre deg:)

Skrevet

Oftest er det vanncyste og de sprekker av seg selv. Hadde cyste på eggstokken under svangerskap og måtte avbryte det fordi det var så mye komplikasjoner med den. Den inneholdt kreft, men dette er svært sjelden ift vanncyste.

Skrevet

Så ikke før nå at du ikke har vært hos gyn ennå;)

Skrevet

Takk skal dere ha folkens!

Jeg vet ennå ikke, men jeg vet at noe er galt for å si det sånn, og håper at de nå finner ut av det. Ikke noe gøy når du gruer deg til å ha sex pga i noen stillinger er det ekstremt smertefullt...

Godt å høre at det mest sanns ikke er kreft da. Får vite mer i beg av november.. Syns det var litt lang ventetid, men men:) Har tross alt levd med det en stund, så en mnd til går sikkert fint..

HI

Skrevet

ja den var stor som en tenis ball, hadde hatt vont en stund trodde det var mens smerte men det var altså cysta som voks ,så en dag fikk jeg så vont at jeg ble lakt inn og ble opperert ble sydd igjen og alt var bra så fikk jeg brev at det var forandringer i cysta så da måtte jeg innat igjen og fjerne eggestokken også ,etter dette har jeg ikke vært frisk håper ikke du tok skrekken av dette ,håper det går bra med deg

Skrevet

jepp! merket ikke noe til den før en dag jeg hadde grusomme magesmerter, og den sprakk.. tror ikke jeg har hatt så vondt før!

Ble innlagt på sykehus grunnet smertene, og fikk samtidig vite at jeg var 4 uker på vei :o)

Tok du innvendig ul? Er den plagsom og ikke sprekker på egenhånd, opererer de den nok bort. Regner med at du får oppfølging?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...