dipsy Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har en TFK Joggster twist etter veslejenta mi, som jeg nå skal kjøpe en bag til så jeg har til den lille i magen. Jeg ser på Finn.no at det er mange bager til salg, men da til tvillingvogn, noen som vet om man kan bruke dette om hverandre? Noen som også har noen gode råd til en bra stelleveske som man gjerne kan henge på vognen? Så har jeg også sett en annonse for et nettsted hvor man kunne kjøpe løse kroker til å feste på vogner (med borrelås mener jeg), men noen som vet hva denne nettsiden heter?
fia08 Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Tvillingbagene til tfk er mindre enn de vanlige single bagene, så du må nok kjøpe vanlig bag for at den skal passe. Jeg forguder min petunia pickle bottom stelleveske (har tfk vogn). Får også kjøpt sånne kroker som du snakker om til feste, i samme merke. Vanskelig å få tak i disse veskene, jeg kjøpte min fra usa, men vet de selger noen på den kule mage. Ellers bare å google eller se på ebay. =)
Tremo Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Riktig som fia08 sier om bag, ja. Vognkroker kan du kjøpe bl.a på lilleprinsen.no http://www.lilleprinsen.no/product/468525/Tinkafu-_barnevognkroker%2C-2-stk..html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå