Gå til innhold

Noen som faktisk har hatt svine influensaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??OG som har klart seg bra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Fikk litt lyst til å komme med litt galgenhumor i alt alvoret om svineinfluensa: "Noen som faktisk har hatt svine influensaen???OG som har klart seg bra? :)" Svar: "Nei. Det finnes ingen gjenlevende til å besvare spørsmålet."

Skrevet

var et par inne på 3.tri får noen mnd tilbake å de klarte seg helt fint. men de er nok på dib nå

Skrevet

Mannen min, men han er jo ikke gravid da;-)

Risikogruppe er han likevel, for har astma.

Han ble virkelig skikkelig skikklig sjuk veldig fort. (fra helt fin til 40 i feber på 2 timer). Dette er en av grunnene til at jeg har bestemt meg for å ta vaksinen. At jeg har sett med egne øyne at dette ikke er en sykdom å søpøke med. Tamiflu ser ut til å hjelpe da, så krysser fingrene for at alt går vell. Er dag 3 i dag, og er visst dag 4 som er bøygen. (Har lest et sted at det er da det enten setter seg på lungene eller går over..)

Og for all del, de aller fleste som får dette går dte jo helt fint med, men så er det altså 6 ganger så stor sjanse for komplikasjoner for gravide som vanlige folk..

(Tallet hentet fra at gravide står for 1 prosent av befolkningen, 6 prosent av sykehusinnleggelsene)

Skrevet

Dytter litt for å se om det er fler. Jeg har hørt om så få som faktisk har testet positivt på influensaen. Syns de fleste har vanlig influensa..

Skjønner godt deg, susyq, som skal ta vaksina ..Jeg tror nok også jeg kommer til å gjøre det..Har også en kronisk sykdom som gjør meg litt mer utsatt..

Skrevet

hihi:) godt noen kan spøke litt med det enda:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...