Gå til innhold

2 åring på kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig? Noen av dere som har tatt med 2-åringen på kino, og hva så dere da? hvor lenge satt poden stille?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes kanskje litt tidlig ut. Men det er du som vet om poden din greier å sitte rolig i 1 time og 30 min, som en vanlig film varer :)))

Forøvrig var jenta mi på kino første gangen da hun var 3 år. Vi så Heffalompen, med stoooooooor suksee. Etter filmen satt hun pal på kinostolen, og ropte : EN GANG TIL...... hehe:))

Skrevet

Bf og jeg hadde med storesøster 4 1/2 og lillebror 2 år og 2 mnd for et par uker siden. Det gikk ganske bra, men var litt lang film. Selv om den bare varte 1 time og 10-15 min.

Han er egentlig veldig intressert i film og tv så hadde trodd han satt i ro litt lenger. Burde kanskje vært en film med litt mer action og spenning om det skulle fenget så lenge.

Vil nok vente til våren før jeg tar han med igjen, tidligst. Da nærmer han seg 3 år.

Skrevet

Jeg tenker sånn: hvem sitt behov er det når man tar med en 2 åring på kino? Er det kanskje foreldrenes behov? Jeg tror personlig ikke at en 2 åring trenger å gå på kino.

Lag heller filmkveld hjemme, senk belysingen, popcorn og fred og ro. :)))

Skrevet

Vi har vært på kino med vår og han er ikke 2 ennå. Gikk greit så lenge det gikk greit, for å si det sånn. Vi var helt på det rene med at vi gikk når han ikke ville mer. Han syntes det var kjempefestlig med de andre barna rundt seg og at vi var ute av huset alle tre, det har vært mye innetid pga sykdom i høst.

Da det var ca 1/2 time igjen av filmen ble han urolig og ville ned av fanget så da dro vi, ikke noe mer stress enn som så. En fin tur for både barn og voksne :)

Skrevet

Jenta vår fikk være med på kino to ganger før hun ble 4 år, mest fordi hun hadde veldig lyst til dette. Hun elsker sin storebror og vil gjøre alt som han. Hun sovnet begge gangene. Siste gang sovnet både hun og faren..

Etter hun ble 4 år liker hun kino. Eldste har alltid likt mye bedre film enn henne, og klarte kino fra han var gode 3 år.

Jeg ser ingen vits i å ta med så små barn på kino. Er jo høy lyd også for små barn. Og tror ikke de har noen utbytte av det. Min oppfatting er jo at barn skal bli nærmere 5 år før de liker en film for første gang. Og enda etter det så liker de filmene bedre og bedre for hver gang de ser de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...