Gå til innhold

Vinterdress til en 1-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere en å anbefale?

Så på best i test-resultatene, men er det ikke best med sånn "teletubbies"-form som f.eks Reima har til de helt små?

Vet ikke om de har polstra bak og knær da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima har teletubby fasong opp til str 92.

Sværger selv til Troll. Norsk uslåelig kvalitet. Reima duger ikke i forhold. Troll er ikke med på testene, så de er ikke best i test, men best i bruk, det er de helt klart.

Skrevet

coop sine "friends"-dresser ble best i test og testen billigste i følge foreldre og barn og tv2 hjelper deg. På nr 2 kom reima sin.

Skrevet

Men på disse testene ble vel ikke beveglighet vurdert? Var det ikke det noen påpekte her inne? At dersom beveglighet hadde vært med så hadde aldri Coop dressen vunnet?

Skrevet

Velg en dress uten strikk i livet, det er mest behagelig for de aller minste. Nå blir ikke slitasjen all verden når de er så små, det er viktigere at dressen er vanntett og har god polstring i baken, for de sitter jo mye på bakken. Jenta vår hadde en Reima vår/høst dress som tålte utrolig mye. Vi bodde da på vestlandet uten minusgrader på vinteren så den funket bra med godt med ull og fleece under.

Skrevet

Jeg spør ikke om hva som ble best i test, jeg skrev jo i hovedinnlegget at jeg har fått med meg hva som vant og ikke vant.

Jeg spør om hva som er bra for en liten gutt, han er 8 mnd nå, og vil ha en skikkelig dress til han når han begynner i barnehage.. sånn ca. 1 år.

Han må være god og varm, tørr og klare å bevege seg og puste.

Skrevet

Gå for en Reima dress til en liten tass. Den er helt suveren å få på, har sittepute i rompa og er god og telebubby aktig, noe som også er bra for vameisolering og god plass til ting under. Den er heller ikke gal på pris, tror jeg betalte 899 for vår. Husk at den er stor i str. Heller ikke noe problem å sove i vogna med denne dressen for den er såpass lett og bevegelig og puster bra. Og til et 1-åring blir det nesten ikke slitasje (hvertfall ikke sammenlignet med de store barna) så da kan du selge den på finn neste år til 4-500 kroner ;-)

Vil ikke anbefale troll til småtasser da den er vanskeligere å få av og på. hvertfall den med avtagbart fôr. Og noe herk å fjerne fôret hver gang den skal vaskes. Den med fast fôr er lettere, men de er jo ullfôr inne i den også så det tar tid å tørke etc. De siste Reima dressene kan du tørketrumle.

Skrevet

Jeg kjøpte troll dress til sønnen min da han var 1 år. Var kjempe fornøyd. Men nå har vi gått over til HH.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...