Zitro Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Er litt en sånn sak man bare leser om i utlandet, men nå har det jaggu skjedd i Oslo også... Tragisk!!! Håper dem finner igjen lille babyen...
*toppris* Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 uff, vet ikke hva jeg hadde gjort.... link?
*toppris* Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 fant den.. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=573296
Zitro Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=573296 http://www.dagbladet.no/2009/10/09/nyheter/kidnapping/politi/8506470/ Håper inderlig dem finner den lille uskyldige babyen... Og at kidnapperen får sin straff i helvete!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 brene i helvete er kanskje litt hardt å ta i? for alt vi vet kan det være faren til babyen som gjør dette i despirasjon. det gjør det selvsakt ikke greit, men i tilfellet kanskje litt mer forstårlig.
Sjefsmegga Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Kan ligge mye bak dette her, får en følelse av at det er noen som står enten babyen, eller familien til babyen nær mest sannsynlig. sikkert en eller annen personlig tragedie som ligger bak dette.
Zitro Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2009 ingen som sa brenne - straff sa jeg... Uansett om det er en personlig tragedie (som det ganske sikkert er) så er det uansett ikke aksptabelt å kidnappe et spedbarn! Det gjør ikke saken til eventelt en desperat mamma/pappa bedre, dem gjør det da heller værre for seg selv...
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 uff det er helt tragisk, men mest sannsynlig så er det nok foreldrene som vil ha tilbake sitt barn. får nesten håpe det for da har politiet noe å gå etter... men uansett det er vel en grunn til at dette barnet var på barnehjem, så håper de finner det å kommer i trygghet igjen....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 ja, jeg så det etter at jeg hadde lagret at du sa straff og ikke brenne. beklager den! men jeg er fremdeles dypt uenig i at det er ok og si at folk får sin straff i helvete når man vet så lite som en sak.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Det står jo på dagbladet.no at det er moren som står bak. Håper barnet har det bra, iallefall.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 ja der kom det frem ja...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 De må jo sperre grenseovergangen ved kongsvinger også og ikke bare ved svinesund. Hmmm....
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 får håpe de har vett til sperre alle overganger, er jo mange små også. (men det har de vel ikke kapasitet til, kan jefg tenke meg....)uff blir trist når jeg leser om slikt....
nickoline og supermann Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 Det er nok ingen hvem som helst som har tatt barnet.... Håper de finner dem og barnet, og at foreldrene får hjelp slik at barnet kan få en trygg oppvekst!
Zitro Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2009 er grenseovergang på Ørje også, men dem har nok satt ut personlale ved alle overganger. Tror slik får ganske stor prioritet her til lands...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå