Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Det gjelder meg selv og ikke den lille! Noen råd:/ Er helt grusomt å gå på toalettet! Kan jeg hive i meg et glass av guttens sviskemos fra nestle kansje??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 hvorfor ikke, er vel verdt ett forsøk ) men ellers vil jeg anbefale biola eller activia (hjalp ihvertfall meg da jeg slet med hard mage) Er det virkelig ille så kan du få tak i avføringstabeletter på apoteket ) Av frukt er det svisker, rosiner, druer, honningmelon som kan hjelpe deg. Masse god bedring!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 på meg hjelper ingenting. Jeg må bare vente til kroppen ordner opp selv. vært sånn lenge nå. er hard i en uke så ordner kroppen opp, og så går det enda en ny hard uke...Er så hard at tårene spruter hvis jeg prøver... Er gravid da.. Er det noen som har et godt tips jeg som gravid kan bruke så si ifra! Svisker kaster jeg opp av...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Kjøp Dulphalac (olje som smaker veldig søtt) på apoteket, ta 20ml morgen og kveld sammen med et STORT glass vann. Linfrø er også forebyggende, legg dem i vann om kvelden og ta dem neste morgen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Laxoberal dråper (men tror ikke du skal bruke de over lang tid?) De hjalp meg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå