thea - M har gull i gulping Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 spørrs:P hva er foretten, middagen og desserten?
godigo Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 er det jeg skal prøve å kompinere;) hehe.så trenger noen ideer;)
thea - M har gull i gulping Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 vet ikke er så mye forskjellige.. men noe som er kjempe godt er is, med varme bær over:)
~Roskva~ Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Det kommer an på årstiden, det :-) Sommer: Forrett: Dampet asparges med Beurre Blanc Hovedrett: Grillet hvalkjøtt med salat, loff og smør Dessert: Hjemmelaget jordbærsorbet og vaniljeis, eller rabarbragrøt Høst: Forrett: Rosastekt rypebryst med varme plommer, ruccola og parmesan Hovedrett: Lammecarré med smørstekte rosenkål og nypoteter Dessert: Hermetiske, krydrede pærer med fløte og mørk sjokoladesaus Åååå, nå ble jeg sulten...
lille je Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Veldig glad i kamskjell til forrett. Hovedrett kan være så mangt, liker både fisk og kjøtt, helstekt indrefilet er alltid godt, men også ovnsbakt hvit fisk. Dessert: Sjokoladefondant!!!
* 5 om dagen * Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har en 3-reters meny klar, til den store begivenheten jeg venter på. dette er ike ut fra en årstid eller noe, men det vi liker alle best,når vi har vært ute å spist. Forrett : Carpaccio av oksefilet. Hovedrett: Chateabriand (helstekt indrefilet) Dessert: Flamberte bananer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå