Gå til innhold

Coop vinterdress til gutt 5år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de bare dritt? Har reima til bhg men tenkte å ha en billig hjemme. vil gjerne ha svar fra noen som har prøvd de:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja men de har ikke testet bevegelighet?

Skrevet

såg i en annen tråd ang coop dressen, at den er litt tykkere men ikke slik at den virker ubehagelig...

skal selv se på den til gutten min på 3 år...

Skrevet

Jeg så på den til vår på 2,5 år, men utelukket den.. Tjukk og stiv, dessverre... Så jeg er på jakt enda...

Skrevet

ja det irriterer meg litt med de testene.. at de kun er testet i laboratoriet! det er jo minst like viktig hvordan det er å ha de på seg da!! hjelper jo lite alt det andre dersom dressen er ubehagelig å ha på...

har ikke prøvd den på mine barn selv, men tenkte jeg skulle se på den... vil også gjerne høre fra noen som har prøvd de:)

Skrevet

Vet ikke om det er den dressen som ble brukt i testen, men min mellomste fikk i alle fall en dress fra Obs/Friends i fjor.

Fikk i julegave, bytta den aldri.

Hun hadde den på seg en gang, vraltet avgårde som en tjukk pingvin, og brukte den aldri igjen.

Skrevet

Har både Reima og Coop og tro det eller ei men guttene mine foretrekker Coop!! Vi bruker en slags ulldress innenfor reimadressen, men det trenger vi ikke i coop sin. Ja den virker ikke så lett å bevege seg i som reimaen, men begge mine barn sier at de synes den er varmere og mer deilig å ha på seg... så her er reima reservedress.... sukk hehe... de er 6 og 3,5 da.

Skrevet

så rart noen sier den er god i beveglighet mens andre sier man ikke kalrer å bevege seg?

Skrevet

kommer vel litt an på barnet.... det beste er nok å la barnet prøve en slik dress for så å vurdere om man skal ha den eller ikke:)

Skrevet

Hvordan skal man egentlig teste bevegeligheten? Skal man spørre en treåring hvordan dressen føles i bruk? Jeg tør banne på at man enkelt kan legge ord i munnen på små barn. Jeg har pr dags dato ikke opplevd at en av mine tre har klaget på bevegeligheten, verken i dyre eller mindre dyre dresser. Jeg har ikke prøvd coop sin dress, men etterlyser herved en test av dresser hvor de også tester bekvemmelighet. En link holder.

Skrevet

En tilleggskommentar i testen med bemerkning om tykkelse kunne jo hjulpet ;)

Coopdressen var *betydelig* tykkere og stivere enn de andre jeg så på iallefall. Har slett ikke bestemt meg for dress enda, men Coop blir det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...