Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 - han kaster opp all morsmelk, grøt og vann. Hva skal jeg gi han? Evnt. hva skal jeg gjøre? Jeg har selv vært dårlig i over to dager nå, i dag begynte han også. Om det varer lenge tar jeg han selvfølgelig til legen. Noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Gi han hyppig morsmelk og vann innimellom.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jepp. Pass på at du gir hyppige, men små måltid. Blir det mye på en gang, kommer det opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Kan ikke akkurat gi han Cola;) Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Det som er viktig å se etter når det gjelder så små barn er at de har våte bleier (altså at det kommer urin) Begynner det å bli dårlig med urinproduksjonen bør alarmbjellene gå av og du bør kontakte lege...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, selvfølgelig. Skal passe på det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå