Gå til innhold

Hva med Skogstad vinterdress da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de bra?

Finner ingen ting om vannsøyle på siden deres heller........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom dårlig ut på tv2-hjelper deg i går, visstnok er den ikke vanntett. Jeg hadde skogstad vinterdress til jenta mi på 3 år i fjor og var veldig fornøyd. Hun var aldri våt gjennom, og hun er typen som sitter på rompa og måker snø i timesvis. Den er ikke veldig varm/tykk da, men jeg liker bedre å kunne kle dem under etter temperaturen.

Skrevet

var det ikke stormberg som var med i testen?

Skrevet

Skal du ikke ha Reima?! Makanassa.

Hva med POP? Eller Troll?

Skrevet

Det er mamma som er ute på vift og ser etter dress skjønner du ;)

Hun har funnet Name it og Skogstad i dag, og jeg aner ingen ting om de dressene.... Så jeg kan ikke si fra eller til, jeg :)

Skrevet

Hehe.

Jeg har bare prøvd Reima og PoP på mine barn, men jeg har sett en del andre i bruk på jobb. ;)

Skogstad-dresser har jeg ikke sett, men Name It sine er fine.

Passformen var bra og den lille frysepinnen som eide den holdt seg varm. Jeg mener derimot å huske at det tok lang tid før den tørket da den ble våt.

Skrevet

Jeg har kjøpt Skogstad til min nå, har jo ikke fått testet den ordentlig enda, om han holder seg varm osv.

Men vi har faktisk vært ute i plaskregn i den, og han var tørr han, var ikke ute i mange timer, men var vel ca en time, og det skikkelig plaskregnet!

Skrevet

VI hadde skogstad på slutten av sesongen i fjor, og har den i år også. Veldig fornøyd, han har ikke vært våt de siste dagene her i Trondheim, så det sier vel litt om vanntetthet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...