mayaya Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Er de bra? Finner ingen ting om vannsøyle på siden deres heller........
mettemor :) Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Kom dårlig ut på tv2-hjelper deg i går, visstnok er den ikke vanntett. Jeg hadde skogstad vinterdress til jenta mi på 3 år i fjor og var veldig fornøyd. Hun var aldri våt gjennom, og hun er typen som sitter på rompa og måker snø i timesvis. Den er ikke veldig varm/tykk da, men jeg liker bedre å kunne kle dem under etter temperaturen.
mayaya Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 var det ikke stormberg som var med i testen?
Blåmandag¤ Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Skal du ikke ha Reima?! Makanassa. Hva med POP? Eller Troll?
mayaya Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 Det er mamma som er ute på vift og ser etter dress skjønner du Hun har funnet Name it og Skogstad i dag, og jeg aner ingen ting om de dressene.... Så jeg kan ikke si fra eller til, jeg
Blåmandag¤ Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Hehe. Jeg har bare prøvd Reima og PoP på mine barn, men jeg har sett en del andre i bruk på jobb. Skogstad-dresser har jeg ikke sett, men Name It sine er fine. Passformen var bra og den lille frysepinnen som eide den holdt seg varm. Jeg mener derimot å huske at det tok lang tid før den tørket da den ble våt.
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har kjøpt Skogstad til min nå, har jo ikke fått testet den ordentlig enda, om han holder seg varm osv. Men vi har faktisk vært ute i plaskregn i den, og han var tørr han, var ikke ute i mange timer, men var vel ca en time, og det skikkelig plaskregnet!
lille je Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 VI hadde skogstad på slutten av sesongen i fjor, og har den i år også. Veldig fornøyd, han har ikke vært våt de siste dagene her i Trondheim, så det sier vel litt om vanntetthet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå