Gå til innhold

Har vært på UL idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt så kjempefint ut. En liten aktiv krabat!

Så deilig å se at alt var iorden, at hjertet slo, alle organer var utviklet og var begynt å fungere som normalt.

:o)

Fosteret var like langt som beregningen for menstermin - så fortsatt termin den 20.04.09. ;o)

*puste lettet ut*

Han sa at han kunne si hva han trodde om kjønn, og at han så at det kunne være en gutt!

Blir spennende å se om det stemmer, når vi kommer til UL mellom uke 17-20 ;o)

Kanskje er det en liten aktiv Jonas der inne..? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Bra at alt var i orden da, kjenner igjen det letta følelsen =)

Skrevet

Så moro! Jeg har termin 4 dager før deg, så nå fikk jeg lyst til å strene avgårde på ultralyd jeg også ;o) Har vært på en tidlig, så alt er i orden. Er nysgjerrig på om det er en prins eller prinsesse der inne ;o)

Skrevet

Hehe, takk :o)

Deilig å sitte inne med denne følelsen og vite at jeg ikke har vært kvalm forgjeves i 5uker. SLuttet å være superkvalm i uke 9 og ble litt småbekymret da.

Men, heldigvis!

Det lille fosteret sparket og så ut som om han hadde det trivelig der (som legen sa ;o) ) Morro!!

Skrevet

så koslig:) gratulerer!

utrolig bra at alt var bra med lille klumpen i magen din:)

Skrevet

grattulerer:) er så godt når alt er bra på ul:) da kan man nyyyte resten av sv.skapet:)

Skrevet

Så flott! Nå kan du kose deg videre og bare nyte tiden framover :-) Blir kjempegøy med to gutter da! Våres har fantastisk stor glede av hverandre :-)

Skrevet

Så bra!! Kose med masse med den voksende magen og som kommende 2barnsmor! ;o))

Skrevet

Takk for det!

Hvor stor er aldersforskjellen på dine, Alva?

Her blir det jo 4år.. :P

Gleder meg til å få en gutt til, hehe=) (Hvis det blir det da, kan jo aldri være sikker når det er så tidlig. )

Har hatt en liten drøm om 3gutter først og en jente tilslutt. Så, får se om det blir oppfylt de nærmeste årene! *lol*

;o)

Det kommer til å bli noen år før vi skal prøve på nr 3. Neste skal minst være 2-3år før vi prøver på noen flere... ;o)

Skrevet

Så kjekt!! Jeg var i går og det var en fantastisk opplevelse! :-) Vet akkurat hvordan du har det nå.. Lykkerus-..

Skrevet

Så flott! Ultralyd er en veldig spesiell opplevelse. Godt at alt så bra ut :)

Skrevet

Ja, det er en litt tøff søskenkombinasjon synes jeg ;-)

Her er det 23 mnd mellom 1 og 2, 2 år og 9 mnd mellom 2 og 3, og så 2 år og 2 mnd mellom 3 og 4. Så de er relativt tett. Mellom nr 1 og 3 er det litt over 4,5 år og de har stor glede av hverandre de to også selv om det er de to eldste som er mest sammen. Eldstemann passer mye på veslabroren sin og er mye mer storebror ovenfor ham enn for han som bare er 2 år yngre, de er mer kompiser.

Du kan glede deg, det er kjempegøy med mange barn! :-)

Skrevet

Var på ul selv idag, fikk foreløpig termin 17 april, men det var ikke mulig å se noe kjønn enda.

Skrevet

Alva: Så morro å høre om den "fordelingen" innenfor søskenflokken!

;o)

Skal bli så gøy når nestemann blir på den alderen at de kan leke sammen og Daniel kan lære nestemann ting.

Sitter med en litt rar følelse, hjelp jeg skal bli 2barnsmor!

Men, som jeg gleder meg. =)

Ble så mye virkeligere etter å ha fått sett at det var så mye aktivitet der inne og at alt var helt iorden ifh til uke 12-13.

Kunne liksom ikke helt tro det de første ukene nå, mest fordi vi har prøvd i 1.5år og man ER redd for å miste.

Frokostquiz: Han så at det var noe som stakk opp. Hadde det vært jente ville det mest sannsynlig stukket utover.

Men, såklart: Jeg forholder meg til at det kan forandres. Ingenting er sikkert så lenge det er så tidlig.

Nå fikk han også utrolig gode bilder. Telte alle fingrene. Morro å se! =)

Skrevet

oj så stas :D gratis med frisk flott gutt i magen :D

Skrevet

Takk for det.

(Bare jeg enda ikke har slått meg heeeelt til ro med at det er en gutt.. :P Denne gangen har jeg ikke noen følelser, slik med Daniel. Nå er jeg bare mer glad for at alt så 100% bra ut med knøttet i magen :P )

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten Jonas i magen!

Var det jeg ville at Fillip August skulle hete, men fikk ikke mannen med på det...

Kos deg i svangerskapet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...