sasser Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hei, Hva syns dere om dette valget av vinterstøvler til en jente på 18 mrd. Et par Bisgaard vinterstøvler med goretex membran og ullfor, og et par Friends vinterstøvler til å skifte med. ? Har brukt ganske langt tid på å pønske ut valget, da jeg syns vinterstøvler er VELDIG dyre, men samtidig har lyst å ihvertfall skal ha et par ordentlige støvler.
nitro circus Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Sikkert ok, vi velger Sorel støvler, Viking med GTX og Viking cherrox thermo ultra. Da har vi til alt vær...
Helverine Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Her blir det Ecco Ice Breaker, som vant en el annen test. Vi har kjøpt Ecco alle år, og vært veldig fornøyde. Hun hadde Sorel i fjor, men var ikke like fornøyde med de. Tunge.
nickoline og supermann Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har kun hatt viking og ecco til min sønn. Knallgode støvler. Lette og gode på foten. Aldri vært hverken våt eller kald!!!! I år falt valget på Ecco. De ble visst best i test også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå