mayaya Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hvordan de er i forhold til de mer kjente merkene? Jeg vet ingen ting om denne dressen og vil ha alle innspill Vind, vann, slitesterk, bevegelighet osv
nitro circus Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Hadde en exit dress i fjor.....er vel exit det heter når de er til større barn, name it til mindre, om jeg ikke husker feil?? Knallbra!! Slitesterk, ikke våt en dag.....og så skal det sies at vi er nok mer ute en gjennomsnittet! Lett og behagelig....det var en 6 åring som hadde den!
mayaya Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 Vannsøyle 5000 mm. Er det vannTETT? Eller vannAVSTØTENDE? Er det ikke 10 000 mm som er standard for reima, troll, coop osv?
nitro circus Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 5000 er ikke tett nei....... 10 000 er tett!
mayaya Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 Iflg name it sin hjemmesde er deres dress 5000 bare... Jaja... da blir det vel ikke den nei... Hva koster name it sin egentlig?
ifie Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Vi kjøpte en til gutten vår i fjor, og heldigvis var den så stor at han ka bruke den i år også, for den var knall!! Han er veldig mye ute i barnehagen - i all slags vær, men har ikke vært våt! Den er god og varm og lett som luft! Har sett at de har en type i år som virker litt stiv i det ytterste laget (mulig de hadde den typen også i fjor), men mener de også har av den lette myke typen som vi kjøpte. Gutten vår er to år, så han sliter jo ikke like mye på klær som større barn, så hvor slitesterk den er vet jeg ikke.
Mrs. Bouquet Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Europeisk standard for vanntetthet er 1500 mm
Mrs. Bouquet Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 ....tror jeg, men har hørt at 3000 er vannavvisene Reflex regntøy har feks. en vannsøyle på 5000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå