....mammatilto... :))) Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Familie? Barn? Servering? Annet? Vi skal feire om en uke og har invitert venner og familie:))
Aliena Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Min blir 2 år om en mnd, vi skal bare feire med familien. Håper han skjønner noe av feiringen.
Ksenia & Anjem Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Mini er fyller 2år i januar =) Skal bare ha familiebursdag
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Familieselskap dagen før (kaker og kaffe) Barneselskap på selve dagen (pølser i brød, kaker og brus/saft)
Hildeks Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Mi jente skal ha familieselskap dagen før og barneselskap på dagen:) Da blir det kaker og kaffe dagen før og boller, kaker og saft på dagen:)
....mammatilto... :))) Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2009 jeg tror jeg skal lage kjøtt og spagetti for det er jenta mi så glad i ...
Alba44 Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Vi hadde to familieselskap og et barneselskap. ) Sistnevnte med mødrene( mine venninner). Kjempekoselig!
Patetica fåkksi Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Vi var vel.. 17 stykker, noen barn og litt flere voksne. Kaker og sånn.
MathildeC Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Vi bor langt fra all familie, så ble litt feiring her og der.. På selve dagen hadde vi bare et vennepar over med en god kamerat av henne :-). Et godt råd er visstnok å ikke ha flere gjester enn antall år for barnet, så ikke for mange gjester når de bare blir to. Hadde en kake og noen muffins og et par presanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå