Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Den bare løp ut i vegen. Traff den ganske godt men den haltet videre så gikk bra. Bilden til sambo fikk en stor bulk foran (har sånn "myk" fanger-sportsbil:)) En nabo på feltet her som eier den. Sier ikke at det er meg om jeg ikke kan få kompansasjon. Kan jeg kreve at naboen betaler for oppretting av bilen? Bikjer skal jo være i bånd??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Joda, greit nok det, men det er fort gjort for en hund å smette ut av døra og ut i gata. Ingen sin skyld sånn sett.... Men håper du stoppet og fikk sjekket at alt var vel med hunden, evt fikk den hjem igjen!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Det kan hende hunden dør av indre blødninger etter en stund.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Du må jo være en skikkelig drittkjærring?!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Dette innlegget har vært her før, bare litt omskrevet nå. Så HI, glem dette tullet ditt, det er bare ett par måneder siden du sist prøvde deg.
Gjest Tale30 Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Denne tråden var lansert her inne rundt juletider i fjor. Lite kreativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå