Gå til innhold

ENDELI fått meg nye pupper :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

350 ml i høyprofil er lagt inn, og det ser mega bra ut!! Tar jo en stund før de er "ferdige" da, men størrelsen ble PERFEKT!!!! :)

Er så glad for at jeg endelig gjordet det! Har ammet tre barn, så var behov for å fylle opp litt :)

Men, har det fryktelig vondt nå da, men er jo "positive" smerter, og de vil forsvinne :) Kjenner jeg stråler om dagen!!!

Nå fyller jeg ut en god D-cup :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La forresten inn under brystfolden, og under muskelen... :)

Skrevet

Gratulerer da, Barbie!

Du skal ikke stramme dåsa, fettsuge, ha bukplastikk og fjerne noen ribbein imens du først er igang, da?

Skrevet

Har allerede gjort det :P

HAHAHA!!!!!

Finnes mange missunnelige sjeler her i verden!! Ler av dere!!!!

HI

Skrevet

Gratulerer :o) Var det veldig dyrt?

Det har jeg også lyst til, når jeg er ferdig med å få barn :o) Har ikke noe med å være barbie, men det å føle seg vel.

Silikon er ikke det samme som kjempestore pupper.

Så lenge det passer til kroppen, så syntes jeg det er kjempefint :o)

Skrevet

Tusen takk :)

Betalte 27850 ink støtte BH. Jeg hadde str 80 C før, og fylte opp til 80 D-DD.

Jeg har 3 barn, og er ferdig med amming nå. Brystene ser naturlige ut i størrelse ( er fremdeles hovne og sprengte, men dette kommer seg jo).

Når de er "ferdige", når hevelsen er borte, og implantatene har fått synket litt, vil jeg få et fint, naturlig "heng" i de, og ikke slike sprettpupper som mange assosierer silikonpupper med!

Ingen kan se at jeg har silikon :) Er såååå fornøyd!!! :)

Er bare å gjøre det hvis du har lyst :)

HI

Skrevet

ja, det skal jeg. Må bare føle meg ferdig med å få barn først, så blir nok noen år til :o)

Men det var jo ikke så kjempedyrt, Det mener jeg at det er verdt :o)

Bra at du er fornøyd :o)

Skrevet

gratulerer!!!!

wish it was me:D

men en dag......sukk...

Skrevet

Jeg skal kanskje ta operasjon når jeg er ferdig med å amme. Er jo noen år til da, siden jeg vil ha et barn til, og min første bare er et par mnd nå :)

Vet ikke om jeg skal ha silikon, men jeg har hatt komplekser helt siden ungdomsårene fordi det ene brystet er større enn det andre og det er lett å se! Ikke er det så lett å finne BH som passer heller!! Vet ikke helt hvilken måte jeg skal få dem like på, men like skal de bli!

Jeg synes ikke folk skal rakke ned på den som legger seg under kniven, det er nok mange som gjør det av samme grunn som meg. De har komplekser og er flau over kroppen sin!!

Skrevet

Hvordan er det med "vedlikehold"? Er de evigvarende, eller må du inn å få lagt inn nye innplantater etter en stund? Er det en engangsinvestering eller må man ut med nye 30 000,- om ti år?

Ble du sykemeldt? Evt hvor lenge?

Har en plan om å "henge på plass" puppene etter endt amming selv... Ser jo ganske slappe ut etter en unge, og etter at nr to har sugd seg ferdig er de vel som to eselører. Tror nok at de som slenger dritt om de som gjør noe med det, bare er misunnelig. Det er ihvertfall jeg!!!

Skrevet

Slik reglene er nå, så er det desverre ikke lov til å sykemelde seg pga plastiske operasjoner. Så må nok ta permisjon. Men når jeg skal gjøre det om noen år, så skal jeg ha spart opp nok til å ta lang nok permisjon :o)

Skrevet

Å gode gud, gratulerer så mye.

Trur jeg skrev til deg sent igår kveld :)

Misunner deg skikklig, og unner deg det skikkelig.

Man investerer så mye i hus, hjem, mann og barn - at det er rådelilig når man engang kan få invistere litt i seg selv og sin egen velvære :)

Var heller ikke så dyrt som man kanskje hadde fryktet.

Go bedring :)

Skrevet

gratulerer! forstår godt hvorfor du ville ha nye pupper!

det skal jeg også ha når jeg er ferdig med amming!

har allerede begynt å spare! gleder meg;)

Skrevet

Jeg lurer også på om dette er en engangsinvestering eller om du må bytte iløpet av livet ?

Og hvor du fikk det gjort ?

Skrevet

Grattis! Synes ikke det var så dyrt, nei... Hvor gjorde du det? Jeg får ikke lov av kjæresten min før vi er ferdige med å få barn (presonlig skulle jeg gjerne gjort det i morgen den dag). Er kjempemissunnelig!!! Nyt dem!

Skrevet

Hei, Hi her.

Takk for svar :)

Det er livstidsgaranti på protesene, så jeg trenger ikke å bytte dem :)

En får ikke sykmelding i fra kirurgen som oppererer, men det mange gjør, er å spørre fast legen sin om dette første, altså om han kan symemelde etter opperasjonen, og i følge kirurgen min, så hadde de aldri opplevd at en fastlefge ikke ville sykemelde.

Jeg behøvde ikke sykemelding, pga jeg tar ut ferie nå :)

Jeg oppererte meg i Brønnøysund, og er kjempefornøyd med servicen der!

Kjenner heller ingen forandringer i følelsen i brystvorten e.l, men er vell alt for tidlig enda å si hvordan det kommer til å bli. Men alt ser meget lovende ut ja :) Fortjente virkelig dette nå ja :)

Skrevet

Grattis ;O) 16 dager siden jeg la inn 375 gram, ser bra ut, men gjør fortsatt vondt!! Har og en D!! Og har ammet 3 !!

Skrevet

Jeg betalte 30 000 inkludert konsultasjon og støttebh;O) Og det vil koste 45 000 og bytte de ut om 15 år til meg da;O) Hilsen dama over her!

Skrevet

Silikonpupper er fint hvis de ikke er overdrevent. B og C er fint, men når det begynner å nærme seg D og DD så blir det for voldsomt synes jeg. Hadde jeg hatt DD hadde jeg tatt en reduksjon faktisk. Jeg har liten B og ville ikke tatt en forstørrelse. OG, jeg er IKKE misunnelig, jeg har penger i massevis til en slik operasjon! Takk Gud for at det finnes gutter som foretrekker små og naturlige pupper, EKTE saker!

Skrevet

Jeg har også penger i massevis og er helt enig i 18.59.

Det er ikke fint og sexy med DD!

Skrevet

Hei og gratulerer så mye:)

Jeg gjorde dette 8 okt i fjor, så det var altså ett år siden i går.

Jeg er superfornøyd, og har fått et nytt liv. Jeg hadde ingenting fra før. Fylte knapt ut en A cup, og hadde ikke selvtilitt i det hele tatt, men nå har jeg en full C str, og er superfornøyd:)

Litt smertefullt er det jo i starten, men det er så absolutt verdt det.

Man ser ikke de endelige resultatene før det har gått over 3 mnd faktisk. Dem forandrer seg lenge, men det blir jo helt perfekt til slutt også da:)

Lykke til fremover, og nyt din nye kropp og din (vil jeg tro) nye selvtilitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...