Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 ved levering: tar dere av yttertøyet til barnet før dere går, eller er det personalet som gjør det? ved henting: dersom barna er inne; tar dere på yttertøyet, eller er det personalet som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg gjør det selv, både ved henting og bringing.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Gjør det selv. Av og til har jeg også tatt på uteklær, om de skal ut akkurat når vi har kommet:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Gjør det selv, eller dvs sammen med barna da, eldste klarer det meste selv.
Ingen_nick_ledig Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg tar selvfølgelig både av og på yttertøyet selv, det skulle bare mangle. Synes jeg ser det: Jeg kommer og henter barnet, og jeg, barnet og en av personalet går ut i garderoben. Jeg setter meg ned og ser på at personalet tar yttertøy på barnet mitt!!! Eh... litt sært... Hvordan gjør de det hos dere HI? Og hvordan mener du det bør gjøres?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Dette er noe foreldre gjør selv. Tenk deg hvor mye hyling og skriking (på småbarn) hvis personalet skulle ta på når mor\far var for å hente. Har prøvd å bli ferdig med bleieskift når mor eller far har kommet. Da må de bare ta over. En annen ting er at tenkt hvis vi skulle gjort det på alle barna som kommer da hadde vi mått hatt en ute i gardroben hele tiden, vi er få nok som vi er. Mens jeg holder på så er det en ting til, hvis dere som foreldre kommer når alle barna er ute. Da skal nok deres barn også ut. Kle på barnet selv og ta det med ut. Det blir for dumt at en voksen må gå inn for å kle på deres barn. Kanskje en er ute alene med de andre barna eller at det er bare to voksne på mange barn. Tenk felleskap )
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 hi her... jeg har hele tiden tenkt at det er foreldrene som kler av og på yttertøyet til barna, men i den barnehagen som jeg jobber i, så er det ikke slik.. Foreldrene bare dumper barna inn, sier "hadet" og suser avgårde til jobb.. Når jeg leverer mitt barn så tar jeg av og på yttertøyet selv. Jeg bare lurte på hva som var vanlig. Og det viser seg, i følge dib, at det vanligste er å gjøre slik jeg trodde..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Det er nok mange foreldrer som stresser om morgen, fordi dem har så dårlig tid. Det var en gang jeg steppet inn på jobben for søsteren min. Uheldigvis jobbet hun et stykke unna, så for å komme dit i tide, måtte jeg dra tidlig. Men så åpnet ikke bhg før 7.30. Så jeg rakk å levere gutten innefor døren akkurat presis 7.30 før jeg måtte løpe til bussen. Men spurte da personalet pent om ikke hun kunne hjelpe han med jakken og slik. Det hadde hun ingen problemer med, siden han var første barnet som kom den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå