Gå til innhold

Dette irriterer jeg meg over i dag:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uhøflige mennesker som ikke smiler og omtrent ikke ser på deg når du snakker til dem!

jeg jobber som kundebehandler og må tåle mye rart fra mye rare mennesker, men uhøflighet er det verste syns jeg. Folk bare grynter når jeg snakker til de.

Og de verste er faktisk unge gutter. Kanskje det er fordi de er sjenerte, men man kommer jaggu langt med et lite smil.

Irriterer meg også grenseløst over folk som ikke skjønner kølappsystemet! Trekk en lapp og vent på tur! Kan det være så vanskelig?

dagens utblåsning fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg over at folk i kø skal stå oppi deg, helst puste deg i nakken. Går du et steg frem, så gjør de det og..

Eller folk som møter noen de kjenner på butikken, og da skal stå i midt i inngangen med handlevogner, barnevogner og familie, sånn at man må presse seg frem..

Eller at butikkpersonalet ikke følger med på når de røde\blå kurvene er tomme, og alle står med kassa, sånn at man må snike i køen for å hente en kurv, og man får masse stygge blikk for man sniker..

Jeg håper virkelig den lokale matbutikken begynner med netthandel.. :P

Skrevet

Helt enig med deg ang uhøflige mennesker.

Da jeg jobbet med kunder, og opplevde sure kunder, så ble jeg bare blidere mot dem.

Det endte som oftest med at de ble ennå surere eller at det kom frem ett smil til slutt. Det var min måte å ta igjen på uten at noen kunne ta meg på det.

Var ihvertfall god terapi for min del, provosere på en måte som ikke syntes, hvis du skjønner. Ingen kan jo komme med klage på at: huff, den kundebehandleren er så blid, hu vil jeg ikke ha noe med å gjøre.:o)

ha en fin dag videre, og selv om det kanskje er vanskelig i begynnelsen, så var det for min del ganske morro:O)

Skrevet

Og jeg irriterer meg over sure kundebehandlere. Prøver du å være hyggelig mot dem, får du bare en sur kommentar tilbake. Ødelegge dagen.

Skrevet

Må bare kommentere det der: Jeg har sosial angst og sliiiter med å se på folk, jeg ser oftest i bakken og snakker lavt så det er vanskelig å høre meg. Men jeg skjønner jo at det er litt irriterende, så dette er noe jeg arbeider med. Jeg liker jo også best folk som smiler og gir god kontakt. Men det er ikke for å være uhøflig altså. Men så kan jo du være den blide, så kanskje det smitter?

Skrevet

anonym 12.00, det var jaggu et godt tips, og det skal jeg bruke neste gang jeg blir møtt av sure tryner:)

Skrevet

Om slike småting irriterer deg grenseløst har du nok valgt feil yrke...

Skrevet

ja, ennå en god grunn :o) det tenkte jeg faktisk ikke på :o) Men uansett så kommer man langt med ett smil :o)

hilsen anonym 12.00

Skrevet

anonym 12.37: For det første: at folk er uhøflige syn jeg ikke er småting. For det andre så hadde jeg irritert meg over det uansett hvor man jobber. Man er jo i kontakt med mennesker omtrent overalt.

Og at jeg lufter min irritasjon her, er vel bedre enn at det går ut over kundene. (for det gjør det ikke). Og lykke til med å finne personer som aldri irriterer seg over noe(for det er jo de som i følge deg skal jobbe med kundebehandling)

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Har brukt samme knep som 1200 da jeg jobba i serviceyrke. Jo fælere kunde, desto søtere var jeg. De myknet etter hvert, og noen ble nesten litt flaue og prøvde å overkompensere!

Skrevet

Jeg har også irritert meg over sure kunder når jeg jobbet i service yrket. Men jeg prøvde alltid å være blid mot dem uansett.

Det som irriterer meg aller mest er sure kundebehandlere! Jeg er en av dem som alltid klistrer på meg et smil og er hyggelig. men da er det utrolig irriterende å møte sure kundebehandlere som ikke sier hei og ikke sier hadet bra!!! Grrr slike har ingenting i dette yrket å gjøre!!

I butikken irriterer jeg meg over at det er tomt for kurver ved inngangen, tomme butikkhyller så jeg må spørre etter varen, og snikere!!

Det er også fryktelig irriterende med dem som ikke skjønner kølapp system og plutselig så sniker de seg forran pga de skal jo bare......

På messeområder irriterer jeg meg grønn over barnevognmafiaen... de med barnevogner som bare måå presse seg frem selv om de ser at personen forran ikke har noen plass å gå, eller at personen ikke har sett at de skal forbi.

Det må da gå an å spørre om de kan komme forbi, istedet for å etterlate seg et stygt, vondt merke i beinet etter ramma på barnevogna... er noen som har fått et stygt blikk og kommentar fra meg da ja.....

Ja, det var dagens utblåsning fra meg da :-P

Skrevet

Herregud folkens, drit i sure og sjenerte mennesker og gjør noe nyttig i stedet. Faen heller, la dem bare være sure og stille. Gjør jobben din, dra hjem og finn gleden i andre ting. Gi blod for eksempel.

Les litt her og tenk over hvor patetiske dere er. Her er det snakk om en ordentlig dårlig nyhet som desverre ikke bare går over etter klokken fem hver dag.

http://sinober.blogg.no/

Skrevet

Jeg jobber også med kundebehandling og bruker i hvertfall ikke energi på å irritere meg over rare og uhøflige kunder. Smiler litt av dem når de er gått heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...