Gå til innhold

er det noen fler som har termin 27.okt?


Røver Nov 09 + ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så bra;). da føler jeg det er du som vet best hvordan jeg har det:) har du prøvd noen kjerringråd enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har også termin 27.oktober. Jeg har spist noen boller med grøt m.kanel, begynte med modnings akupunktur 24.sept ( vært der tre ganger), hatt sex og drukket to-tre kopper bringerbærblad te siden uke 30. Var hos jordmor i går og fikk høre at hodet er helt festet...og at jeg hadde et annet drag i fjeset ( som hun ofte kunne se når fødselen nærmet seg..) Håper veldig på at barnet snart kommer ...;)

Hvordan er formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje noe funker da. prøver å ha litt sex, men det er litt demper å vite at 80% av gangene gidder å ta meg ork til det er for å få i gang fødselen, pluss at partneren sin det er kjempe merklig å ha sex med meg når det ligger en liten gutt inni der å skvulper. men prøver ellers å få i meg litt kanel, har såvidt begynt å hoppe litt på gulvet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 27. oktober :) Har ikke gjort noe spesielt ennå, for vi satser på å feire en 7-årsdag om en uke (storesøster). Greit å vente med fødsel til det er unnagjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe;-) nei egentlig ikke...

 

var på journalinnskrivning på onsdag...

og fikk beskjed om at siden jeg fødte 12 dager før sist og hadde en veldig rask fødsel + at jeg har hatt en operasjon på livmorhalsen i uke 16.. måtte jeg reise med engang riene begynte.. for denne fødselen kom til å gå fort... måtte tilogmed vurdere om de skal sende ambulanse..

 

så jeg gikk fra å være veldig klar... til å nesten bli litt redd... hehe

ikke for fødselen egentlig, men hun skremte meg litt.. over hvor fort det kan gå... tørr nesten ikke å prøve noen kjerringråd nå...;-)

 

 

men vi har enda sex og jeg elsker risengrøt, så det blir en noe kanel på meg da, og jeg er veldig aktiv... trener hos fysioterpaut 3 dager i uka og styrer med min 2 åring... levering i barnehage osv...

 

så forventer jo at noe skal skje snart... typisk at det ikke gjør...-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har termin 26 oktober. Tvinner tomler og venter. Kan vel trygt si at jeg føler meg litt fanget i min egen kropp om dagen ønsker å bli ferdig men samtidig så gruer jeg meg VELDIG for fødsel. Utfører ingen kjerringråd da jeg tenker det er best å være så nærme termin som mulig( Livmor målene er på nederste streken) er ingen stor baby dette trur jeg så kan få på seg de grammene hun kan før fødsel :)

Og jeg nyter hver smertefrie dag.

MEN ser veldig frem til unnagjort fødsel og få ligge og kose med den lille i sykesengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sniker meg innom her, har termin 23. oktober... Vi hadde jo bursdagsfest for lillemor for 2 uker siden nå...Det var ikke før den var unnagjort at jeg følte meg klar for å få en til. Folk spurte hele tiden før selskapet om ikke jeg var klar og lei nå...Nix,- først besøk, så kan vi snakke ny baby ;)

 

Nå kan han få komme når han vil igrunnen,men forventer ham ikke før nærmere termin. Har ingen planer om å prøve kjerringråd heller, han får komme når han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...