<3 Maren <3 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Var ikke forberedt på at alt skulle skje så tidlig - hatt kynnere i en 3-4 uker på kvelds - og nattestid. Og når jeg våkna i dag morrest var det jammen en hvit tørket strime fra puppen og ned på armen. Er straks 22 fullgåtte nå... Hm... Noen fler? Gutten i magen er også innmari aktiv på kveldstid/nattestid. Og må opp og tisse om nettene. Synes ikke 2. tri er noe hviletrimester jeg, våken mange ganger hver natt. Men hjelper ikke med tidlig bekkenløsning heller. Ihvertfall veldig overraska over den puppelekkasjen i natt, noen fler som har begynt? PS! Holdt på å glemme hemoroiden som har begynt titte frem :-)
Vimsetrollet Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg skriver under her!! Hater å være gravid. Ryggplager, bekkenløsning, vonde åreknuter, underlivsplager, hemorider, dårlig nattesøvn, puppelekasje (fra uke 17 sist svangerskap, ca uke 20 nå), sliten og til tider deprimert... Misunner virkelig de som synes det er fantastisk å være gravid... men, men... med tankte på at jeg gruer meg like mye til babyen kommer - (sliter b.la med dårlig samvittighet for eldstemann), så er det vel ikke så mye med 100 dager igjen til termin! Oj... dette ble fryktelig klagete... beklager, men jeg trengte visst å få tømt meg... Hver gang noen spør om formen er bra, smiler jeg så pent jeg kan og sier: joda, den er da det! ... passer seg liksom ikke å stå å snakke om hemoridene sine til Gud og hvermann... Jaja... ellers skinner sola og jeg koser meg med en kaffe latte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå