Christine-88 og lille Jacob<3 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Var hos JM på tirsdag, og da sa hun at gutten i magen har lagt seg med ryggen ut, mens bena ligger innover i magen. Om dere skjønner..? Har siden da kjent veldig lite med spark, men kjenner at han beveger på seg. Kjenner man altså så godt som ingenting når de ligger å sparker innover? Prøver å ikke engste meg, for jeg kjenner han jo! Men blir allikvel litt bekymret, for dagene (ukene) før JM-besøket så kjente jeg han veldig godt, men da vet jeg at han lå med bena på venstresiden av magen.
AmExx Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Det er riktig at det er normalt å kjenne sparkene mye mindre når de sparker innover ja. Du får heller tenke på at du skal kjenne liv like ofte. Nå vet ikke jeg hvor langt på vei du er, men det er mot slutten skal det vel endel til for å ikke kjenne at de rører på seg, selv om sprakene uteblir. Og er du bekymra, ring føden og snakk med de! De er alltid behjelpelige, og er der for at vi skal kunne spørre om råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå