Gå til innhold

Dilla??


Sistah*G07*J09*

Anbefalte innlegg

Flere som har dilla om dagen??

Akkurat nå går det i pepperkaker hos meg, ikke det mest sunne, men det får bare være. Har bare 1mnd igjen til termin, så får heller slite med kiloene etterpå :D

Andre ting som smaker veldig godt nå er solo og marsipan, så ser litt ille på at julemarsipanen er kommet i butikkene allerede. Har liksom ikke fått meg til å kjøpe noe stor marsipanpølse å knaske på, men når marsipanen kommer i småbiter i poser, så er det litt lettere å falle for fristelsen.

Jaja, får se hvor dette ender :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... jeg har fått dilla på baking. Jeg må selvsagt smake på alt jeg baker (sjokoladekake, ostekake, muffins), men for første gang i mitt liv har jeg fått lyst til å bake gjærdeig. Så i morgen blir det kanelsnurrer og kringle!!! Ellers har jeg hatt veldig lyst på Japp! I fjor var det Kvikklunsj:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsiner med kanel:) og sjokolade, helst center eller stratos....mmmmmm

Når dilla kommer så er det ut å handle, blir desperat dersom det ikke er i hus.... Mannen min er flink og gjemmer unna sånn at når dilla kommer på kvelden så har han alltid litt på lur til meg! 32 dager igjen nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokomelk (bare må ha det) også jeg er blitt veldig glad i kaker.. stakkar samboer spyr sikkert snart av alle kakene..;)

 

jeg kjøpte jule marsipanpølser i dag.. gleder meg til å sette tenna i dem.. skulle spare dem til kvelden, men spørs om jeg klarer det...hehe

31 dager igjen her..;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brødskive med sojokoladepålegg, gjerne fem stk til frokost... ellers går det i frukt og sjokolade her... fett og krydder, middagsmat er æsj! snodig! håper dette retter seg igjen år prinsen kommer ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. jeg har gått og sagt at dilla..jeg..? hadde liksom ikke tenkt på det,men så sier min kjære samboer sjekk kjøleskapet. Det er fult i solrik/kuli drikk,og må ha en på lur hele tiden.. så har vel fått dilla på det ;) yoghurt har det også gått en del av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...