Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Er det noen som vet om det blir fint om man maler et salongbord hvitt?
petite fleur Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Har ikke gjort det selv, men har vært inne på flere interiørblogger der det har blitt gjort. Og JA, det ble kjempefint! :-)
petite fleur Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Kom plutselig på at samboeren min malte et kjøkkenbord hvitt, og det ble kjempefint. Det var lilla (!), han malte med 2 strøk hvit oljemaling. Pjutiful :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå