Gå til innhold

Hva kan jeg oppbevare oppskriftene i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ark i en perm, men det er så styrete synes jeg. Permen tar stor plass, og så er man uheldig og griser på et ark osv. Så nå har jeg kjøpt inn lamineringsmaskin og fargede ark i A6 format og tenkte å skrive alt ut på disse og laminere dem, når jeg bare kommer så langt ;-)

Men, hvordan kan jeg oppbevare disse på en praktisk måte? Slik at de blir lett tilgjengelig og lett å finne fram til rette oppskriften? Ser for meg sånne ringer som i ringperm der man kan åpne opp og ta ut et ark, og så ta hull i alle oppskriftene og ha dem innpå en slik sånn at jeg bare kan bla igjennom alle for å finne den rette og lett ta den ut av bunen. Bare at dette må være noe frittstående og ikke en perm. Men finnes noe slikt? Evt andre ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan få tak i en sånn "telefonbok" som er laget for små ark som festes på ringene. Og som man kan bla i. De står festet i en rull liksom.. Utrolig dårlig på å forklare, men ...

Og den er jo ikke større enn at man får plass til den i en skuff eller liten hylle.

Alternativt kan de jo settes i en eske hvor du deler inn i kategorier. Ganske enkelt å finne frem der også. Og det finnes jo mange flotte små esker som fint kan stå fremme.

Skrevet

Det var kjempelurt! Akkurat noe sånt jeg tenkte på ja :-) Får vel ta en tur på CO for å kikke der.

Skrevet

jeg synes det er så fint å ha sånn bokstativ til å ha kokebøker på jeg:) så kan den stå på kjøkkenbenken:)

ligner på et lite mini staffeli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...