metaMORfose Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Er dere opptatt av interiør? Jeg har blitt mer og mer interessert det siste året, og koser meg veldig med å styre hjemme. Stilen er moderne/shabby chic. Liker ikke hel-hvitt, men må ha varme rundt meg også. Men det går mye i naturmateriale/farger og hjerter. Hjerteformen er fantastisk! Vi har mye IKEA også, og malte, gamle møbler vi har arvet eller kjøpt på bruktbutikker eller loppemarked. Hvordan er det hos dere?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Da jeg flyttet sammen med min kjære for en hel haug med år siden, så hadde vi jo bodd hver for oss ei stund og hadde litt forskjellige møbler. Ikke alt matchet - men da vi flyttet sammen ville ingen av oss kaste våre møbler osv. SÅ det endte med at jeg fant frem maling og kost, og malte alt i så og si samme farge. Sånn gammel brunt, på en måte. Ble veldig fornøyd selv iallfall. Så har vi etterhvert byttet ut litt av det, men langt i fra alt. Veldig glad i å pynte i heimen. De store hovedmøblene er mørke, vegger og tak er helt lyse også ha vi ganske lyse gulv. Pynteting varierer litt etter årstid osv. Nå går det mye i lysestaker, slik at jeg kan tenne masse levende lys. Det vi har i hjemmet er handlet overalt, i vanlige butikker, spesial interiørbutikker, fretex, loppemarked, arv osv osv osv..
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Tja er ikke så veldig opptatt, men hos oss så går det meste i lyst. Hvitt tak, lyse vegger, lys sofa, har nettopp mala de mørke trehvite furu møblene hvit, synses det ble kjempe fint. Ble enklere å pynte nå. Noen synes sikkert at det bli for hvit. Men det har ingen ting å si. Nå når det er høst har jeg lysestaker nesten over alt. Store kubbe lys og masse telys.
skorpionfruen Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er nok opptatt av det, men desverre har jeg ikke øye for det Har så lyst å få en gjennomført stil, men det er ikke så lett. Vi har gaske beige/ hvite farger ja. Varierer de sterke fargene med duk, puter og gardiner samt stearinlysholdere. Akkurat nå har jeg lys lilla rundt omkring Jeg er så dårlig at jeg vet ike hva som er moderen, shabby chic eller andre stiler *gremmes*
metaMORfose Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 Så lenge man i alle fall forsøker å få det koselig, og er opptatt av hjemmet sitt, så er det som regel bra, vel!! )))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Ja jeg liker interiør, og bryr meg om hva jeg tar inn i huset. Og hvordan jeg "kler" hvert rom. Bryr meg også mer og mer etter som tiden går, og jo lengre jeg bor her i huset, jo mer ser jeg hvordan jeg vil ha tingene. Hva som passer, hva jeg liker osv. Skulle hatt mere penger og mere tid uten barn. har så mye jeg vil male, og det er ikke enkelt med små barn til stede 24 timer i døgnet. Men litt nå og litt da..
Poteto Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 eg bryr meg veldi og liker veldig godt interiør, men her vi bor nå, orker eg ikke å innerede fint. vi venter på hus, så finner ideer osv til da trives ikke så godt her vi bor nå, så orker ikke. men vi skal ha lyse farger i huset, tak, vegger, gulv og møbler er så fint å fargene en pynter med kommer så fint frem
Lene~mor til tre Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Vi har vel litt rubel og bit her hehe, litt furu og litt sort og noe er gammelt og noe er nytt osv. Jeg er ikke opptat av å ha alt i akkurat samme stil eller farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå