Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Nå har jeg vært uggen og uvel siden uke 6, men det blir jo bare værre! I dag har jeg spist to frokoster, men ingen av dem er igjen i magen.... Er lei av å ha det sånn, og synes litt synd på meg selv ja.... Noen som har opplevd å bli mer kvalm i slutten av 1.tri, starten av 2.tri ? Og når gikk det over?
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Huff. Ikke mye trøst å få hos meg. 20 + 2 og kaster fremdeles opp.
klar for mammarollen Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Hei hei Har det som deg, i uke 14 nå. Ble uggen og uvel i uke 7, begynte å kaste opp i uke 10 og er fryktelig lei. Så ja jeg ble mer kvalm i overgangen mellom 1. og 2. trimester, og venter utolmodig på av kvalmen skal forsvinne. Håper kvalmen forsvinner for oss begge ganske så snart.
vannmann_81 Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Hei Jeg var kvalm og dårlig med oppkast fra uke 6 og frem til uke 17. Nå er jeg 18 uker og har ikke vært kvalm på 1 uke. Hurra! Håper den har gitt seg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå