metaMORfose Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Vi var en uke i København og omegn, og jeg må si det var storartet. Ikke så verst vær var det heller, og Danmark er barnevennlig og flott. Vi var to familier som reiste sammen, og de to eldste fra hver familie, snart 11 begge to, delte eget hotellrom noe de syntes var veldig stas og behersket fint. Rommet deres lå mellom våre. Fint å være flere voksne på tur, for da kan man avlaste hverandre litt og få litt kjærestetid også. Mennene våre hadde bestilt Spa-dag til oss damene, og det var herlig. Masse god mat og drikke, glade barn og voksne, virkelig ferie. Har aldri shoppet så mye på en ferie noen gang! Nå har vi alle oppdatert garderoben, handlet mye lekkert dansk design interiør og ungene har fått mye dill og dall. Alle har vi lyst til å reise tilbake snart! Neste på programmet er Liseberg før jul med de samme vennene våre, deilig å se frem til noe.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, det høres ut som om dere ha kost dere ei uke. Tipper det var topp for de to på 11 år, være såpass stor at dem kunne ha eget rom. ) Fornyet garderobe var det som hørtes best ut med hele turen. Akkurat nå tusle jeg rundt i min kjære sin slitte joggebukse og en genser som egentlig er for liten til magen. Men har en skikkelig bukse som passer om dagen, så den "sparer" jeg til jeg skal ute blant folk. Men når knøttet er ute, ja da blir det litt shopping til mor også.. ) Godt med slike turer, komme seg vekk fra hverdagens stress og mas - opplading av batteriet for både store og små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå