Endeligmamma<3 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Bor på gård og driver å pusser opp huset vårt....stilen er bonderomantisk og litt "shabbychik".....fransk landstil....hvitmalte møbler osv........bloggen skal handle om interiør og oppussing både inne og ute....og om dyrene på gården +litt om små og store begivenheter i familien:) Har en tenkt på en del navn, men ikke funnet helt det rette ennå. Viss noen har gode forslag, så blir jeg glad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå