Gå til innhold

Deppa og lei.......9 dager over menstermin og 5 dager over UL termin... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg så deppa og sliten og lei....

Ikke noe tegn til at noe skal skje. Jeg synes det er mindre bevegelser enn tidligere og det stresser meg litt (og jada - jeg spiser søtt). Ringte nettopp svangerkapspoliklinikken for å komme inn til sjekk og bestille time til overtidskontroll. Begynte til og med å grine i telefonen.

Jeg orker ikke legge ut alt om hvorfor jeg er så deppa og helt frynsete, men kort fortalt så har vi hatt så mye motgang i den siste tiden og jeg mistet mamman min i våres og sørger veldig over henne. Så jeg synes veldig synd på meg selv nå. Det er jo nettopp henne jeg vil snakke med nå *grine*

Uff, jeg får ta meg en dusj og kjøre ned på sykehuset. Håper de kan sjekke om jeg er litt moden også.

Det hjalp litt å få ut litt her ihvert fall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff....*trøstepå*

Det høres ikke noe særlig ut, krysser fingrene for at noe er i gang snart! Forstår veldig godt at du synes det er trist å ikke ha mamman din der*klem*

Skrevet

sender en trøsteklem jeg også:) snart er den lille her, de kan jo ikke bli værende der inne, selv om det av og til kan føles sånn.... Veldig lykke til:)

Skrevet

Hei EnLitenEn ♥11/07 + 10/09♥ !

Klem fra meg også! Skjønner deg godt, nå har vi gått over termindato og da er man klar for å få ut babyen. Man har jo mange hormoner i kroppen, og følelsene faller lett i tårer!

Jeg tror du og jeg er i samme fart på disse barna, jeg fødte vår datter nov. 07, og har termin igjen nå i oktober(term. 3.10). Morsomt!

God helg til deg og dine!

Skrevet

Takk og takk :D

Det stemmer det Anne-mor, jeg fikk en gutt i nov. 07, så det er så likt som det går omtrent! Storebror går og roper hallo! inn i magen, men det hjelper jammen ikke det heller :)

Jeg var på registrering på sykehuset og de syntes det var litt rolig der inne, så jeg fikk både UL og legesjekk/ stripping. UL viste at alt var bra, han var nok bare ekstra trøtt når de målte, masse saft til tross.

Jeg var ikke spesielt moden heller, legen fikk bare inn en finger og ba meg komme tilbake på søndag for mere røsking. På han virket det som om jeg da kunne få velge om jeg ville bli satt i gang eller ikke. Veldig ok lege. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør...kommer nok litt ann på om det har modnet noe mer i helgen.

Skrevet

Hei EnLitenEn ♥11/07 + 10/09♥!

Da jeg var hos jm sist tirsdag var jeg ikke akkurat overraskende moden, da fikk hun også inn 1 finger på meg. Jeg hadde endel kynnere i går kveld + litt i formiddag.

Lykke til på søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...