Sistah*G07*J09* Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Ode til pepperkaker! O du kjære pepperkake takk for at du bare koste 10kr for en stor boks på rema takk for at du smaker så usannsynlig godt takk for at du tilfredstiller mine behov O du kjære pepperkake takk for at du kommer i butikkene i oktober takk for at du trekker til deg kaffe, å smaker som en drøm på min tunge takk for at du gjør ventetiden min litt kortere O kjære pepperkake takk for at du finnes Kan jo bli en spennende (og fetende) siste mnd før termin, med behov for en halv boks med pepperkaker hver dag
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 He he:) Jeg føler tidvis det samme for japp-sjokoladen. Huff...
enpå3ogenpå1 Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 *fniiiis* ja jeg har det sånt for alt som er søtt nesten jeg........... ikke bra...ikke bra
villemo26 Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Heldigvis.. og då meiner eg HELDIGVIS!!!!!!!!!!!! kjøpte eg pepperkaker FØR eg las dette innlegget!! For eg fikk sånn en trang etter pepperkaker, at eg sannsynligvis hadde kjørt 5 mil for å kjøpe!!! TAKK OG LOV for pepperkakene på kjøkkenet mitt!
*1+1=2 små* Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 hehe jeg nekter å kjøpe ting med "jul" på før i november..men ja har sikla litt på pepperkakene i butikkene! Jeg har super dilla på melke drøm med yoghurt og bringebær!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå