Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 har endel vondt i hodet for tiden, 10 uker på vei, og er veeldig kvalm og uvel.. spis jevnt og drikk masse vann fikk jeg beskjed om.. etter forrige svangerskap så kan jeg ikke det nei. maks 1 liter ca om dagen hvis ikke så går jeg å små skvetter hele dagen. det som er enda eklere og flauest er at når jeg brekker meg eller kaster opp, som skjer ofte, så lekker jeg,. og da hjelper det ikke med bind for å si det sånn. er drit stresset og lei meg pga av dette. er så redd det skal skje på jobben. har skjedd 1 gang alt men helte da et glass vann over magen og sa jeg hadde mistet glasset og dro hjem å skiftet... pinlig... fikk et tips om å alltid ha en ekstra truse i veska.. men når jeg lekker så går det tvers igjenom både truse og bukse og det kommer så fort at bindet rekker ikke absorbere det så det går litt utenfor. blir heller sykemeldt enn å gå med bleie på jobb asså.. føler meg så nedverdiget. noen som har/har hørt om lignende?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Passer du på å gjøre knipeøvelsene hver dag?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 ja både nå og i forrige svangerskap pluss i mellom.. de virker overhodet ikke
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Det kan hende du ikke kniper riktig. Mange har problemer med å "få kontakt" med de riktige musklene. Da hjelper det ikke så mye å knipe. Hvis du bare trener opp de ytterste musklene vil du kunne lekke like mye. Forsøk å få en time hos en fyseoterapaut som har greie på underlivet. Han eller hun vil kunne hjelpe deg med å trene riktig. Ellers tror jeg ikke slik skvetting er sykmeldingsgrunn så lenge det kan ordnes relativt enkelt med bleier. De du får på apoteket virker og er helt usynlige for alle andre. Det er mange fler enn du tror som bruker dem. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 har vært hos fysio og lært å knipe riktig.. må antagelig opereres etter dette svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå