Gå til innhold

Stille forum...


Kvikklunsj- født

Anbefalte innlegg

Her var det ikke mye aktivitet om dagen! Jeg var med i en super aktiv bimgruppe i fjor og er ikke vant til at det er så stille når det nærmer seg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det er stille her, skulle tro at nå når vi begynner så vidt med permisjon og sånt, så blir det mer liv.

Personlig så skriver jeg endel her inne, fordi jeg KJEDER meg!!

Er aktivt sykemeldt, så er på jobb 2dager i uka fra kl.08 til kl.11. Ellers så er jeg stortsett hjemme.

Har omtrent 1000ting som skal gjøres, men energien er litt på bunn, så blir ikke gjort så mye.

I dag er en av dagene der jeg føler jeg har godt med energi, så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg sitter her å skriver :P

Nei, ting må vel gjøres. vaske litt hus til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG!!

Litt kjipt at det ikke er mere liv på denne siden...det er jo ikke lenge igjen nå heller...mye mer "action" på 3 semesteret har jeg sett..

Ojj... jeg har vert sykmeldt i en mnd nå..så er ofte inne å titter på denne siden =) Jeg synst det er spennede å lese om hvordan dere andre har det...så kan jeg sammenligne litt opp til min graviditet:P

 

Jeg har termin 6 november, men tror jeg får før...Alle sier at je må ikke tro det, for da blir jeg så skuffet...men det får jeg tåle!

Magen har seget, jeg kjenner kraftige kynnerer å er GRUSOMT trøtt og lat...hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det veldig stille. Var på babyverden for en stund siden. Der var det så mye aktivitet, at jeg ble helt svimmel:-) Kan hende mange er der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og reagerer på at det er såpass lite liv her inne, til tross for at vi nærmer oss med stormskritt mot november og termin:)

Jeg kjeder meg også vanvittig mye når jeg går hjemme. Men det kan jo også hende fordi jeg ikke kjenner noen i nærheten av der jeg bor:) Det skulle vært gravid gruper på lik linje som barselgrupper:) Gleder meg til babyen er ute og man kan bli kjent med andre mødre i nærområdet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å få til et dagtreff på mandag som var her i Oslo, men det var desverre ikke så stor interesse. Jeg satte utrolig stor pris på bim og dib treffene i fjor, og skulle gjerne hatt en gjeng som kunne samle seg både før babyen kommer og etterpå.

Hmm.. jeg får kanskje prøve å få til et nytt treff. Kanskje noen biter på:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var ganske aktiv i førsten jeg, men syntes det var så stillle at jeg dabba litt av tilslutt. jeg har nå gått ut i permisjon så skal prøve å komme inn igjen :-) Blir spennende å følge med på alles fødsler...juhuuu...vi er faktisk snart i mål damer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg mest på babyverden jeg, synes det forumet er litt lettere å holde oversikt på. Bare å joine oss på BV dersom dere vil ha mer aktivitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det virkelig ikke mye action :) Fikk en sønn for 13 mnd siden, og vi var en gjeng fra BIM som møttes nesten hver uke på slutten, og etter at barna var født. Hadde vært gøy å fått til noe lignende med november-gjengen. Jeg er med på treff jeg :)

 

Kvikklunsj*høygravid* : det var et kjent nick.. kanskje vi var på treff sammen i fjor? På Aker brygge? Når fikk du barn i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i mai. Og den gjengen er fremdeles aktiv!!!! Vi treffes innimellom på søndager og er ellers sosiale med og uten familien. Det jeg savner aller mest er å bli kjent med mammaer og babyer som vi kan kose med oss i det året vi skal være hjemme. Det er mye mer gøy å finne på noe med noen!!!!

 

Så flott at du vil på treff! Da skal jeg få ut fingeren og sette opp et nytt! Dagtid eller kveld??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sikkert bare sett nicket ditt her inne på BIM da jeg gikk gravid i fjor :)

For oss passer det egentlig både dag og kveld. På dagtid må jeg ha med meg sønnen min, for han er ikke i barnehage, mens på kvelden kan han være hjemme sammen med pappa'n. Har du din lille i barnehage?

Hadde vært supert å bli kjent med flere her inne :)

Vi burde absolutt være mer aktive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har barnehageplass, slik at jeg er ledig på dagtid. Det er opp til deg hva som passer best for deg. Om vi tar det rundt formiddagsluren hans så har vi jo tid og mulighet for å snakke:) Hva tenker du??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...