skorpionfruen Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Skal kle på jenta og få henne i barnehagen, klokka er jo over 10! Hun sitter å ser på TV, noe hun ikke bruker å få på morgenene, men i dag sovnet lillebror igjen så da fikk hun slappe av. Skal rydde huset, tørker klær og puter til hagemøblene overalt plus jobbe med en oppgave. Jepp nok å gjøre, men da kan jeg jo ikke sitte her hele dagen
metaMORfose Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Tenkte samme tanken selv, har fri i dag, men så ble jeg sittende foran PC'n og bare surre. Ha en god dag, Skorpionfruen! ))))
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 ..vi har lov å surre litt selv om vi er hjemme - trenger ikke gjøre alt. Tenk på hva deres respektive hadde gjordt på en fridag hjemme :-), og jeg er sikker på at dere kan slappe av og "surre" litt. Kan gjøre det som skal gjøres sammen imorgen. god helg.
metaMORfose Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Mannen min har allerede rydda kjøkkenet, vasket klær, levert vesla i bhg og gitt alle barna frokost. Jeg har ammet, lest avisen, drukket kaffe og lagt babyen til å sove. Ingen hektisk morgen. Vaskehjelpen var her i går, så jeg har ikke tenkt å gjøre stort. Skal gå tur med babyen, handle litt og spise lunsj med mannen min. Nok surring på nett nå ))))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er akkurat spist frokost jeg.. Sov til nesten 10 idag. ) Skal sitte her inne å surre litt nå, også skal jeg hive meg rundt å gjøre litt forskjellig. Tenkt å bake et par eplekaker idag. Hadde min mann vært hjemme hadde nok han gjort de samme tingene som meg - en flink husfar han ja.. )
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 huff nå fikk jeg dårlig samvitighet ja. Har masse jeg skulle gjort, men så hærlig å slappe av litt da. Har arbeidshelg, å da er det deilig å ha 1 dag helt for seg selv uten å gjøre noe spes. Kanskje litt seinere i dag. Bare kanskje altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå