Gå til innhold

Nå må jeg begynne å fungere her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kle på jenta og få henne i barnehagen, klokka er jo over 10! Hun sitter å ser på TV, noe hun ikke bruker å få på morgenene, men i dag sovnet lillebror igjen så da fikk hun slappe av. Skal rydde huset, tørker klær og puter til hagemøblene overalt plus jobbe med en oppgave.

Jepp nok å gjøre, men da kan jeg jo ikke sitte her hele dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte samme tanken selv, har fri i dag, men så ble jeg sittende foran PC'n og bare surre.

Ha en god dag, Skorpionfruen! :)))))

Skrevet

..vi har lov å surre litt selv om vi er hjemme - trenger ikke gjøre alt. Tenk på hva deres respektive hadde gjordt på en fridag hjemme :-), og jeg er sikker på at dere kan slappe av og "surre" litt. Kan gjøre det som skal gjøres sammen imorgen.

god helg.

Skrevet

Mannen min har allerede rydda kjøkkenet, vasket klær, levert vesla i bhg og gitt alle barna frokost.

Jeg har ammet, lest avisen, drukket kaffe og lagt babyen til å sove. Ingen hektisk morgen. Vaskehjelpen var her i går, så jeg har ikke tenkt å gjøre stort. Skal gå tur med babyen, handle litt og spise lunsj med mannen min.

Nok surring på nett nå :)))))

Skrevet

Jeg er akkurat spist frokost jeg.. Sov til nesten 10 idag. :o) Skal sitte her inne å surre litt nå, også skal jeg hive meg rundt å gjøre litt forskjellig. Tenkt å bake et par eplekaker idag.

Hadde min mann vært hjemme hadde nok han gjort de samme tingene som meg - en flink husfar han ja.. :o)

Skrevet

huff nå fikk jeg dårlig samvitighet ja. Har masse jeg skulle gjort, men så hærlig å slappe av litt da. Har arbeidshelg, å da er det deilig å ha 1 dag helt for seg selv uten å gjøre noe spes. Kanskje litt seinere i dag. Bare kanskje altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...