Gå til innhold

3 måneder igjen.....


Marius og Jonas!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja tiden går jo bare fortere og fortere!!! jeg har akkurat 12 uker til termin i dag, bare 9 til jeg går ut i permisjon, virker jo nesten som ingenting!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..ja. Det betyr jo at jeg faktisk har litt mindre enn 3 mnd igjen ;) Og med mye å gjøre på jobb, to barnebursdager i november + jula i mellom, så tipper jeg at før jeg vet ordet av det, så sitter jeg og er 3 barnsmamma. Tiden flyr, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herlig at tiden går fort. Jeg er 28+0 i dag og har også 9 uker igjen på jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ja gitt... går unna her også. Er i 25 uke nå og 16 uker igjen til termin. Gleder oss veldig til nurket kommer. Synes dette svangerskapet har gått fortere enn første. Er sykemeldt 50% jeg da pga ryggen. Jobber i barnehage så det er ikke den beste jobben å ha når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kan jeg si det samme! :) 3mnd igjen til min termin i dag. Tiden bare raser avgårde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det går veldig fort :) Har under 3 mnd igjen :) Og imellom tiden skal vi rekke å flytte og ha julefeiring. Oj oj! kjenner jeg begynner å bli en smule stresset :) meeen gleder meg masse da :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... det kan sjå ut som om eg er den einaste som synest dette går seint. Eg får ikkje utretta alt eg har lyst til, eller kanskje alt eg burde, men eg synest likevel at dagane og vekene berre sneglar seg forbi, og at det er umåteleg lenge att til januar. Eg skulle så gjerne ha vore komen så langt at eg kunne føle meg trygg på at dette kan det bli noko av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...