Gå til innhold

Bostøtte... Burde vi ikke fått svar nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

søkte om bostøtte for lenge siden. Var hvertfall godt innenfor fristen som er den 14. (september)

Det står jo at det tar ca 3 uker med behandlingstid, og så vil man få pengene utbetalt ca 10ene mnd etter.

Nå er det den niende, og fredag, så vi skulle vel ha fått penger i dag?

Har enda ikke hørt noe fra dem om svar, og det er litt irriterende.

Hun dama på nav som har med bostøtte å hjelpe er jo ikke tilstede for etter neste uke, så får ikke spurt der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått bostøtten i dag..

Tok ca 1 mnd fra jeg søkte til jeg fikk svar. Om du ikke har fått noe i dag er det vel for at den ikke er ferdigbehandlet eller så får du ikke??

Skrevet

er over en mnd siden jeg søkte.. men skal man ikke få noe som helst svar/ brev fra dem om hvor mye man får?

Skrevet

Saken din skal da egentlig være ferdigbehandlet. Det er fortsatt tidlig på dagen så pengene kan komme helt utover ettermiddagen, avhengig av hvilken bank du har.

Håper du får penger på konto i dag da :)

Skrevet

Ringte husbanken, og dem sa at brevene ble sendt ut i dag, og jeg ville få dem i løpet av et par dager. Pengene ble ikke satt inn på konto før jeg har fått brevet.

men jeg syns jo det er litt rart da, at dem sender det ut i dag, når den 10ende er i morgen, en lørdag. Det er vel kanskje anderledes første gangen eller?

sukk.. håper jeg får noe. Er så redd det skulle ha oppstått noe tull, og så har ikke banken fått søknaden min i det heletatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...