Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Tenkte å bruke stonz på 1-åringen min nå i vinter, men lurer litt på om det er noe vits med linerz når hun har på seg den heldekkende tykke ulldressen med fot oppi der? For det er vel et tynt fleecelag inni stonzen?
Zitro Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 det er et tynt fleece lag inni den ja. Har du ulldress med fot inni der igjen så holder nok det. Jeg brukte bare ullsokk under til mitt barn når hun var på den alderen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, det burde jo egentlig holde- og hvis det skulle bli for kaldt likevel, kan jeg jo rett og slett bruke en god gammeldags ullsokk i tillegg;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, det burde jo egentlig holde- og hvis det skulle bli for kaldt likevel, kan jeg jo rett og slett bruke en god gammeldags ullsokk i tillegg;)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har kjøpt linerz til. De er veldig kjekke, men sånn i ettertid så ville jeg nok heller hatt skikkelig tova katanker oppi. Så kjøper nok det og bytter ut linerzen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2009 hmm...hva er katanker?
mayaya Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Vi har bare brukt ullsokker inni, det holder i massevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå