Knask Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Det vil jeg ha! Vet noen hvor man får tak i det?
Snuttemor Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 http://www.ammebh.no/ fra Aclima Står i alle fall på nettsidene at disse er å få tak i på Baby Shop (sjekk forhandlerlisten)
Knask Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2009 Tusen takk for tips! Har lyst til å bestille, men det er et sjansespill å kjøpe BH uprøvd. Skulle gjerne ha funnet dem i en butikk, slik at jeg kunne prøve dem. Babyshop finnes dessverre ikke i Trøndelag, der jeg bor, men jeg ser at Bebito i Trondheim står på forhandlerlisten til Aclima. Noen flere tips? Det er sikkert flere som kunne tenke seg ull-bh nå som vi skal ha baby ved inngangen til vinteren. :-)
Ouagadougou Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Er det ikke bedre å bruke vanlig bh og heller ammeinnlegg i ull? Da kan du bruke bh-en litt lenger, og heller skifte ammeinnlegg. Jeg hadde ammeinnlegg fra ullrik (ull-rik.no) forrige gang- de kunne vaskes på 60 grader, sånn at jeg kunne ha de direkte på brystet. De var også veldig myke og gode. Hadde engangsammeinnlegg bak ullammeinnlegget.
bergen81 Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har kjøpt den! Passer ikke helt da, har ikke så stor cup som jeg må ha, så måtte gå opp en del i omkrets for å få plass til puppene;-). Den er ypperlig som natt-bh synes jeg. Og kommer nok til å bruke den masse når jeg er hjemme. Litt for lite støtte til at jeg kan bruke den når jeg skal ut og sånn, tenker jeg, da blir det vanlig bh med ullinnlegg. Men den er veldig, veldig behagelig! Du har jo angrefrist på 2 uker når du handler på nettet, så den kan vel alltids returneres om det blir helt feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå