Gå til innhold

Stratos-kjeksene, er de gode?


Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke smakt dem enda, men synes de ser så vanvittig gode ut der de frister meg fra reklameplakatene :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, var mer som iskjeks med et lite lag sjokolade.

Skrevet

Ble meget skuffa!!

Så jeg vil si de er ikke verdt pengene for min del. Mannen min likte de heller ikke så godt. Eller vi likte de,men de var simple synes jeg hehe

Skrevet

Jeg ble ikke veldig imponert (men klarte fint å dytte innpå en pakke;))...:)

Skrevet

hmm...ja, skjønner hva dere mener, men jeg tenkte liksom at det ville være digg jeg da. Får teste dem ut ikveld og se om jeg endrer mening ;)

Skrevet

hmm...ja, skjønner hva dere mener, men jeg tenkte liksom at det ville være digg jeg da. Får teste dem ut ikveld og se om jeg endrer mening ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...