Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 har ikke smakt dem enda, men synes de ser så vanvittig gode ut der de frister meg fra reklameplakatene
Mrs. Bouquet Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Nei, var mer som iskjeks med et lite lag sjokolade.
Emma&Adrian Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Ble meget skuffa!! Så jeg vil si de er ikke verdt pengene for min del. Mannen min likte de heller ikke så godt. Eller vi likte de,men de var simple synes jeg hehe
flypapir Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg ble ikke veldig imponert (men klarte fint å dytte innpå en pakke;))...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 hmm...ja, skjønner hva dere mener, men jeg tenkte liksom at det ville være digg jeg da. Får teste dem ut ikveld og se om jeg endrer mening
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2009 hmm...ja, skjønner hva dere mener, men jeg tenkte liksom at det ville være digg jeg da. Får teste dem ut ikveld og se om jeg endrer mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå