Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Siden jeg ble mamma for første gang! Hurra for flotte gutten min som fyller 7 år i dag! :-) Utrolig hvordan tiden flyr, tenk at jeg har en så stor og flott gutt allerede...
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer så mye til deg og gutten din :-) Ha en strålende fin bursdagsfeiring. Kos dere masse :-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Det skal vi! :-) Han har planlagt hele dagsmenyen alt, hehe... Blir ikke besøk akkurat i dag, så derfor blir det litt ekstra stas på ham på andre måter.
thea - M har gull i gulping Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 gratulerer til sønnen din og til deg:) tiden flyr ja:)
*Rutletutt* Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer så masse med 7-åringen - hipp hipp hurra!)
bompymamma Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer med den store gutten!!! Ja, tiden flyr avgårde, det ser vi på disse små som blir så store. Lykke til med fødelsdagsfeiring!
Tokatter_USA Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Var du på Barn i Magen da du var gravid med ham? Jeg husker deg fra min tid der, da jeg var prøver, for kanskje så mye som 7 år siden. Inntrykket mitt var at du virket veldig reflektert og vis for alderen! Du var veldig ung! Gratulerer med dagen!
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Moro!! Og gratulerer til mor også! Vi har barn som er temmelig jevngamle gitt, med unntak av din tredje:) Kos dere!
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, det var jeg, men da kalte jeg meg for "småen og meg", "Alva" tok jeg først i bruk når gutten min var rundt 1 år og vi skulle prøve på nr 2. Takk for komplimentet! :-) Jeg husker deg veldig godt. Bor i USA og er kunstner ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå