drømme_mamma er gravid Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 hvor mange barn har du og jobber du frivillig deltid? jeg jobber fulltid, vi har et barn på 19 mnd. når vi får barn nr 2, etter permisjonen, vil jeg jobbe 80%. vil ha en dag i uka til å bruke sammen med barna mine, og ta meg av kvalitetstiden. helgen går så fort!
05juli Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Høres deilig ut. Skal mannen din gjøre det samme? Jeg har to barn og jobber 100 %. Går fint det også.
drømme_mamma er gravid Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 han skal ikke det, det har vi ikke råd tid men han jobber lokalt og i sikft, så det ikke så så ille at han jobber 100%. synes bare at det blir vanskelig for oss når begge jobber 100%, tiden går fort, alltid mye å gjøre. trenger mer ro og kvalitetstid rett og slett!
mamman til to gutter Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Vi har et barn + et i magen og jeg jobber ca 84% for at sønnen vår skal få kortere dager i barnehagen. Hadde vært fint å ha en dag fri i uka i tillegg, men det blir det nok ikke etter neste permisjon heller. Mannen min jobber fullt og mer enn det, men heldigvis har han mulighet til å jobbe litt hjemme på kveldene, så vi får spist middag sammen og vært sammen med sønnen vår hver ettermiddag hvis ikke det er noe spesielt.
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har 4 barn og jobbet fulltid før vesla kom, og kommer til å fortsette med det når hun er 1 år (jeg blir hjemme med henne hele første året, så tar pappaen sin permisjon fleksibelt to dager i uken til hun er 1,5 år slik at hun slipper full bhg når hun er så liten). Jeg er lærer, så dermed kan jeg velge å jobbe litt på kvelder og noen timer i helgene (når f.eks mannen tar dem med noen steder) og heller ha kortere arbeidsdager og fri i alle ferier :-)
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har to barn og jobbet fulltid, nå er jeg for tiden i permisjon. Kommer til å fortsette med å jobbe 100% selvom jeg skulle ønske jeg kunnet jobbe 70%.
Kvitrebekk Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har 1 barn på 21 måneder og jobber 50 %. Veldig deilig, men usikker på hvor lenge det går. Så det blir nok å øke stillingsprosenten noe i tiden fremover.
Mille** Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har to barn og jobber frivillig deltid, 81 %. Jobbet kun 14% året etter perm med nr 2, så jobbet jeg 75 %, og i januar i år gikk jeg over til 81 %. Satser på å jobbe sånn fram til snuppa begynner på skole. )
Kaffemocca Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg jobber 50%. Da jobber jeg annenhver uke(kveldsabreid) og en helg i mnd. Syns det fungerer udmerket. Liker egentlig at jeg har hele uker fri også:-)
Ksenia & Anjem Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 HAR TO BARN, EN PÅ 5ÅR OG EN PÅ 1,5ÅR. jobber 100%. de er i bhg 6 timer hver dag, pappa leverer og jeg henter
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har to barn (9 mnd og 2 år), når jeg begynner på jobb igjen om en ukes tid så skal jeg jobbe 80% i noen måneder i en overgangsperiode. Deretter er det på'n igjen med 100% Nå er vi heldige slik at selv om begge voksne jobber fullt er det bare et par timer pr dag på formiddagen at ungene må være i barnehagen. Da jeg jobber morgen/dag og mannen ettermiddag/kveld. Det gjør at en av oss kan være hjemme med ungene så de får mye foreldretid selv om det ikke er av begge to på en gang.
Kakeåndsen Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg jobber 100% januar-mars, og så 80% resten av året. Jeg har dermed stort sett en fridag i uka sammen med jentene. Jeg jobber riktignok til tider mye overtid. Har hatt denne ordningen i siden minsta var 1 år og det funker bra. Pappaen jobber 100%, men han jobber ikke så mye overtid. Likevel innebærer dette at jentene er i barnehagen 8-9 timer 4 dager i uka. Hender det gnager meg litt at de får så lange dager, men jeg vil heller ha en hel dag sammen med de.
Kakeåndsen Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Glemte alder på jentene, 2,5 år og snart 4 år.
~mamma~ Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Både jeg og mannen min jobber 80%. Han leverer i barnehagen i 9-tida og så henter jeg i 14-15-tida. Det funker godt for oss! Vi er ikke rike, men klarer oss fint uten å sløse. Har barn på 3 og 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå