Gå til innhold

Dere som har reist til tross for svineinfluensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke råd har dere å gi?

Jeg skal ha med anti bac flytende middel, samt anti bac servietter. Fikk tips av ei venninne om å vaske bestikk når jeg spiser ute med servietter, noe jeg syntes var lurt.

Andre gode råd en kan ta med seg på veien?

Reiser om ei uke til London, og har vært veldig i tvil i forhold til influensaen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i London for en uke siden, gjorde ikke noe spesielt. Det gikk helt fint, ingen influensa ;) For en liten måned siden var jeg i Spania, heller ikke de helt store traumene med det...

Tror du bare skal slappe av og glede deg til turen! Det hadde i alle fall jeg gjort.

Skrevet

Ja, jeg har vært så veldig i tvil.

Men fant en side hvor det stod:

In week 40, 18,000 new cases are estimated to have occurred (range 9000 – 38,000), an increase from

14,000 (7000 – 30,000) in week 39. The estimated number of new cases has increased in all regions, with

the highest rates in the north of England. The rates in London, which saw the highest rates over the

summer, remain low.

Med andre ord tolker jeg det jo dithen at London ikke nødvendigvis er den verste plassen å reise til?

Takk for ønsker om god tur - begynner å glede meg litt nå. :-)

Skrevet

Har det som deg, Maja, har vært litt i tvil. Skal på seminar i London og møte masse folk om ei uke. Men tror jeg drar:)Influensaen er på vei opp igjen, men enda er det ikke så mye i London.

Skrevet

Jeg var i London for et par uker siden og det gikk fint. Var VELDIG nøye med håndhygienen, men ellers så "levde" jeg som normalt der!

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...