Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #26 Skrevet 9. oktober 2009 Her går det mest i kukkhue, eller kjærsten : ) Han kaller meg for glufsa, eller sluska, kjærsten, eller navnet mitt.. Litt ufint egentlig, men bare blitt sånn..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #27 Skrevet 9. oktober 2009 Må le litt... kukkhue..hahaha!! Her kaller jeg han for kjærstn eller musse. Han kaller meg for kjærring, kjærstn eller musse:) Noen ganger når han skal være morsom "kjærringhelvett"
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #28 Skrevet 9. oktober 2009 Mest elskling, kjære, keiser Nimbus og lille gubbe, noen ganger tjukke lille gubbe eller fete lille mann. Og navnet hans.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #29 Skrevet 9. oktober 2009 Elskling, skatt , pus, Ellers fornavnet og et kallenavn basert på navnet hans som han går for i sin omgangskrets.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #30 Skrevet 9. oktober 2009 Elskling, kjære, pus, pappa'n Når jeg omtaler han til andre, navnet eller samboeren min. Han kaller meg elskling, pus og navnet mitt med min bak (xxxx'n min)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #31 Skrevet 9. oktober 2009 Pus, gubbe, frekke faen, vennen, dust, horebukk, elskling, kjæresten min, elskede, love of my life, snuppen, kjære..og en gang innimellom, navnet Eg har fått kallenavnene kjære, vennen, elskling, kjæresten til h**** (navnet hans), kjerring, kona (er ikke gifte ennå..haha!), flodhest, skjønning... ....og sikkert myyye mer....kjære barn har mange navn!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #32 Skrevet 9. oktober 2009 HI her hehehe, jeg skjønner godt du hadde fått lattis av det ja, tror jeg nok jeg selv hadde. mannen min er afrikansk, og vi snakker kun engelsk med hverandre. så derfor blir det så jeg gir han kallenavn på engelsk. han derimot kaller meg mitt kone. hehe
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. oktober 2009 #36 Skrevet 9. oktober 2009 Beibi, tuss. Han kaller meg Dronninga =P
Bunnies by night Skrevet 9. oktober 2009 #37 Skrevet 9. oktober 2009 kjæresten min, kjekken, vennen, gutten min...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #38 Skrevet 9. oktober 2009 Guttet mitt, Hus-kuk, Elskede, Sjhæsten min og.......Dust ;-)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. oktober 2009 #39 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kaller han kjære. Enkelt å greit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå