Gå til innhold

hva kaller du mannen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke kosenavn / kallenavn har du på mannen din?

her er det baby , honey, basilic( lang story)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kjæresten min", men mest kaller jeg han ved navn og om jeg omtaler han til noen som ikke kjenner oss så sier jeg "mannen min".

Jeg ble bare litt nysjerrig: Er mannen din eller dere begge engelske eller er dere bare bitt av "amerikanskromantiskkomediebasillen" siden du har engelske kosenavn på han? I mine ører høres det litt... øøøøhhh *leite etter riktig ord*... fjortiss ut, om dere begge er norske...Tror jeg hadde fått latterkrampe om jeg hadde hørt noen i min vennekrets kalle mannen sin for baby eller honey :-)

Skrevet

Kaller samboeren min for pus jeg....begynte med at han kalte meg det, så ble det bare sånn =) men til andre så sier jeg bare Martin, eller samboeren min=)

Skrevet

Kjekken eller tjukken:-) kommer litt an på dagsform.

Til andre sier jeg bare navnet hans eller samboeren min.

Skrevet

Har ikke fast kosenavn, men blir litt forskjellig, kjekken, vennen, kjære, hansemann osv.

Når jeg snakker med andre er det mannen, gubben eller navnet jeg sier. Syns han er litt søt, mange ganger når han skal presentere meg for andre bruker han å si ''dette er fruen'' og så sier han navnet mitt, hehe.

Skrevet

Akkurat nå vil jeg bare kalle han for drittsekk.....

Skrevet

Hunny. Det samme kaller han meg. Vi prater engelsk hjemme hos oss :o)

Skrevet

Kællen, gubben, elskling, kjekken, hønken...

Skrevet

Jeg bruker honey, sweetie, lover og hubby (gift med engelskmann).

Skrevet

Kaller ham bare RASSHØL jeg!

Skrevet

Her går det ofte i tosk eller tosken. Noen ganger negativt ladet og andre ganger positivt.

Skrevet

Kommer an på dagshumøret det ja. Alt fra kallfaen til elskling:)

Skrevet

Sexy, far (selv om vi ikke har blitt gravid), vennen.

Han kaller meg konemor :-)

Skrevet

Kjærest:)

Han kaller meg: jenta mi, goveitja, vænnen, kjærringa til kompiser, men det er bare for å terge meg;) Jenta.

Skrevet

Sussebassen,sexy,vennen min alt etter hvilken setting. Roper jeg på han eller vi er blandt andre mennesker bruker jeg navnet hans

Skrevet

He he, måtte trekke litt på smilebåndet av hun som kaller mannen for "døh eller Petter" :-D

Jeg kaller samboeren min for pus, han kaller meg også pus. Han prøvde seg på å innføre Tiger som kallenavnet sitt, men det synes jeg bare var urkomisk :-D

Skrevet

Jeg kaller han Diamanten min:-)

Skrevet

Kaller han apekatt, men aner ikke ikke hvordan det ble sånn.

Skrevet

Gutten min, kjære eller elsklingen min. Bruker kallenavn bare om det er noe jeg vil ha i butikken eller noe han kan gjøre for meg da..("Kjære, kan ikke du hente et glass saft til meg a?") :P

Ellers så bruker jeg bare navnet hans... ;)

Skrevet

Vennen

Kjære

Kjekken

Gubbelusken ( ja jeg vet det høres teit ut)

Snuskelusken ( Ja jeg vet det høres enda teitere ut)

Skrevet

Må smile litt, så mange søte kallenavn vi har på dem :o) Utenom drittsekk og rasshøl da,men da har de vel gjort seg fortjent til det :o)

Jeg har skrevet her tidligere idag, men glemte at jeg ofte kaller han for kjære min også. Så her går det i:

*pus

og

*kjære min

Men det er når vi er alene. Ellers er det fortsatt Martin eller Samboeren min, snart blir det nok pappaen til gutten vår også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...