Gå til innhold

har du noen gang bevisst

Anbefalte innlegg

Skrevet

mobbet noen over lengere tid

fryst ut noen fra vennegjengen ?

sagt noe skikkelig forferdelig til noen , i så tilfelle hva og hvorfor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, en gang. Hun begynte det hele med baksnakking/ryktespredning av meg, så jeg ser det faktisk ikke som mobbing den dag i dag. Men hun fikk så det sang, selv om det var på privaten og kun meg og henne der og da. Jeg fikk min hevn. Og da var jeg ferdig med saken. Har aldri snakket med henne siden.

Skrevet

ja det har jeg. da jeg var 13

ei jente i klassen vår sa til meg det at jeg ikke var velkommen i landet fordi jeg er adoptert. at jeg stjeler skoleplass og div fra norske barn. jeg svarte henne med at ( mammaen hadde akuratt gått bort)

håper mor di snur seg i grava og angrer at hu fødte et menneske som deg.

i dag skjønner jeg at det var grusomt av meg, skammer meg hver gang jeg tenker på det.

Skrevet

Tror ikke jeg har mobbet eller fryst noen ut, men jeg har kuttet kontakten med tidligere venner kvert etter adferd jeg ikke kunne akseptere. (Ha sex med typen til ei felles venninde).

Men da har jeg klart sakt i fra at dette for meg er utilgivelig og at jeg ikke ønsket kontakt for fremtiden. Dette er vel en 7 år siden nå, tror jeg.

Enkelte ting er jeg brutalt kald på, men kan noen feie over typen til ei annen venninde, så kan ho feie over min også.

Skrevet

sier meg enig i slutten der 02.40

de kan garantert ligge med din også om de gjør det med en annen vennines. skam

selv har jeg kuttet kontakt med folk / latt unnvære å invitere til fester og slikt. fordi den eneklte alltid bli for full, å lager masse styr på en eller annen måte. orker det rett å slett ikke. har endt med ambulanse og slikt opptil flere ganger

Skrevet

Jeg og tre-fire andre fryste ut ei jente i et helt år da vi gikk i 4.klasse. Det tok heldigvis slutt, husker ikke hvorfor eller hvordan det verken begynte eller slutta. Har dårlig samvittighet ennå.

I voksen alder, nei. Men jeg har slutta å omgås med enkelte "venner" ja, hvis jeg har opplevd at de bare trekker meg ned og ikke er positive innslag i livet. Og jeg har begrensa kontakt med min egen bror av samme grunn.

Skrevet

Vel, det var ikke pent, men hun sa jo noe kjempeslemt først da! I så fall syns jeg det er flere som skulle skamme seg etter den episoden der.

Skrevet

(det var svar til hun som var adoptert)

Skrevet

Har sagt masse slemme ting til mannen min når jeg har vært forbanna. Er ikke stolt av det idag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...