Tigerpote Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har 2 dager igjen til termin! Er i uke 41, altså 40+1 i dag, og det er helt sprøtt å tenke på. Jeg synes ikke det er så lenge siden jeg viste testen til mannen min en morgen i februar rett før han dro på jobb, og sa at han fikk noe å tenke på resten av dagen... Søndag den 11. oktober 2009 er den store termindagen for min del, men menstermin er den 13. På den ene tråden her inne var det ei som tippet at babyen skulle komme til menstermin - det blir spennende å se! Jeg og en til tippet samme dag på ei - den 24. september, lurer på om det stemte? Noen andre den tippinga stemte på, og husker tråden jeg snakker om? Lykke til videre til oss alle! Jeg har forhåpentligvis siste svangerskapskontroll i morgen, og nå MÅ jeg finne senga. Natta:)
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 17 dager til menstermin 18 dager til ULtermin, men bare 4dager til min "egen termin"
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 En dag igjen til termin, men har allerede født 5 dager før Jeg er bare spent på deg nå Tigerpote! Det er så nært! Jeg hadde ingen særlige tegn før det satte igang.. eller det var jo fullmåne da og btw: jeg og sambo hadde sex ca 4 timer før Tror det gjorde susen! Skal komme med en fødselshistorie senere Kanskje våkner du også opp imorgen tidlig med rier, slik som jeg gjorde Sov godt!!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har 13 dager igjen, men jeg har bestemt meg for å føde på lørdag, hehe:p så han må bare se å komme seg ut innen lørdag er over
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 8 dager til termin! Vil bli mamma nå!!!:-) Lykke til alle sammen, og gratulerer vestlandsfanden!
Snuttemor Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 TERMINDAG I DAG!!! Men lillegutt lar vente på seg foreløpig.....hadde masse rier og ryggmurring i går kveld så jeg var sikker på at noe var i gang.....men det ga seg utover kvelden....dessverre.
Tigerpote Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2009 Hei:) Gratulerer så mye vestlandsfanden! :0) Jeg tenkte at nå føder hun, siden du ikke kom tilbake hit etter den forrige tråden din. Håper du hadde en fin fødsel og at alt gikk bra, gleder meg til å lese fødselshistorien din! Jeg er nok like gravid i dag som i går. Det er veldig irriterende, jeg sa jo til legen min at timen i dag kom jeg til å måtte avbestille;) Jeg trodde jo at hun skulle komme 10-15 dager før, men det viste seg at det bare var ønsketenkning. Men kanskje jeg er blant de heldig 5% som føder på termindato hehe.. Jeg har prøvd kanel, fullmåne og sex, det hjalp ikke! Men får prøve sex igjen nå som jeg er klin inntil termin;) Blir spennende å se!
BarnNr.4 :) Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 har 3 dager igjen til menstermin og 6 dager igjen til ul termin
Mina06+Mats09 Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 33 dager igjen, og det nærmer seg:))
kaksja Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 hmm 44 dager igjen idag:D hehe plutselig hørts det litt mye uti forhold til dere andre! hihi gratulerer m baby og sender masse baby støv til dere som er på overtid:D
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 8 dager igjen Trodde det var på gang igår kveld, måtte ta tiden på kynnerne, og de kom i snitt hvert kvarter, og ble sterkere.. Gikk en times kveldstur, og magen var stein hard, men blæææ!!! - det gav seg da jeg kom hjem igjen Jeg har sagt hele svangerskapet at jeg kommer til å føde den 10'ende, evnt 11 okt., så vi får se i helgen
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Termin fredag om 14 dager... Og jeg har igrunnen ikke hastverk med å få ut leieboeren min heller.... I motsetning til 98% av dere andre Kommer han før termin så blir jeg overrasket
Irene Adler Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 19 dager igjen Menstermin 28. okt og UL termin 28. okt; spent ja....
SolMåneStjerne Skrevet 9. oktober 2009 #17 Skrevet 9. oktober 2009 4 dager igjen men innbiller meg at jeg kommer til å gå litt over, gjorde det med ho første
SolMåneStjerne Skrevet 9. oktober 2009 #18 Skrevet 9. oktober 2009 4 dager igjen men innbiller meg at jeg kommer til å gå litt over, gjorde det med ho første
kevin+oscar Skrevet 9. oktober 2009 #19 Skrevet 9. oktober 2009 Termin i dag:-) og ikke en vondt:-( Men fortsatt noen timer igjen av dagen... håpe håpe...
3 blå Skrevet 9. oktober 2009 #20 Skrevet 9. oktober 2009 52 dager igjen... Høres jo lenge ut, men jeg vet de kommer til å gå sååå fort! Er mye å ordne og fikse, og i tillegg tenkte jeg å kjøpe inn julegaver Er ikke sikkert vi får så god tid til det i desember med en liten baby i hus. Lykke til alle dere som har termin de nærmeste dagene, jeg gleder meg til det blir min tur
snille_snille Skrevet 9. oktober 2009 #21 Skrevet 9. oktober 2009 5 dager igjen! Har et lite ønske om at han kommer mellom 10. og 17., men er redd for det kommer til å drøye seg dette her...
tantina Skrevet 9. oktober 2009 #22 Skrevet 9. oktober 2009 hei tigerpote. akkurat det samme her: 2 dager til ul-termin 11.10. og 4 til menstermin 13.10. jeg er klar for at noe skjer nå men er veldig innstilt på å måtte vente litt til... håper kanskje å bli mindre lei og skuffet da. og jeg liker ikke å stresse altfor mye. lykke til alle sammen!
Cecilie+Liam Skrevet 9. oktober 2009 #24 Skrevet 9. oktober 2009 13 dager ingen tegn på noe som helst.. absolutt alle rundt meg drømmer at jeg føder, men jeg har null følelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå