Gå til innhold

SJEKK UT DENNE FANTASTISKE VIDEOEN!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er litt lang, men veldig verdt å vente på!!!! NYDELIG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt fantastisk!! mulig jeg er veldig hormonell men jeg begynte faktisk nesten å gråte! ble så rørt!

Skrevet

Tusen takk for denne fantastiske videoen!! Veldig rørende og utrolig vakker! Hormonell ja, jeg gråt masse :-)

Skrevet

Veldig fin video, tårene rant her også :)

Det er helt naturlig at vi stoler på at lege/jm vet best. For de SKAL jo vite best! Jeg la iallefall hele fødselen min i hendene på jm på sykehuset. Jeg hadde jo aldri opplevd en fødsel før.

Tror jeg kommer til å ta litt mere kontroll under fødsel nummer to.

Har fulgt med på en tv-serie fra en amerikansk fødselavdeling på svensk tv4. Og mye av det jeg har sett der, bekrefter det dama i denne videoen forteller. Jm/legene der tyr veldig ofte til smertestillende og mange av fødselene ender opp i keisersnitt.

I ett tilfelle var det en 18-åring som skulle føde for første gang og hun hadde bestemt seg for å gjøre det uten noen form for smertelindring, altså helt naturlig. Men i stedet for å støtte henne så prøvde legen å prakke på henne medikamenter. "Det gjør ingenting om du velger å ta noe.." "sikker på at du ikke vil ha..." Det er bare å si ifra.."

Litt morsomt å være vitne til for jeg husker fra min egen fødsel, etter mange timer, når det begynte å gjøre veldig vondt så spurte jeg jm gjennom smertene mine om det ikke snart ble aktuelt med noe form for smertelindring. "Hva tenker du på?" så hun og jeg svarte "epidural". Da avfeide hun meg bare og sa "nei du er så tøff at det trenger du ikke..".

Jeg følte meg ikke tøff i det hele og det store...

Uansett, fiiiiin video :D

Skrevet

Gråt fra begynnelsen jeg... Kjempefin historie!

Skrevet

Den var virkelig helt herlig!!! Tårene trillet her!!!

Nydelig familie :)

Og for en fødsel hun fikk med sistemann..

Under stjernene med alle sine kjære rundt seg!

Sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...