Gå til innhold

Er det noen vits i i hele tatt.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ut til å ha uhell i alt som heter sosialt liv........

Ikke har jeg mange venner, for jeg har ikke tid å dyrke dette. Jeg er alenemor, og har vært det i maaaaange år.

Jeg vet ikke hva jeg utstråler, men det kan ikke være noe menn har interesse av å bli mer kjent med enn en flørt og kanskje et knull.....

Denne uken har jeg flørtet litt på SMS med en gammel flamme, men når realiteten kommer(jeg har barnefri til helgen), så ror han noe så innforjævlig og trekker seg egentlig fra hele "avtalen" om å treffes, selv om det var han som nevnte dette først og ville høre fra meg når jeg visste om jeg var barnefri. Akkurat som om det kun var spenningen i forkant som ga han noe, og ikke tanken på et møte.

Jeg har prøvd mange varianter; en er kostbar, en er "flyfille", en er rett på sak, en er hemmelighetsfull, og alt en kan tenke seg av varianter.

Hva gjør jeg da feil? Hvorfor har jeg ikke noe som helst sosialt liv? En prøver, men ender bare opp som den sårede part, enten det gjelder evt nye venninner eller evt partnere....

Jeg er så lei meg nå...... Hvorfor liker ingen meg i lengden? Jeg er vel pen, en redelig sjel, ærlig og pålitelig. Spennende kan jeg være om jeg vil. Så hva er da helt feil i alles øyne?

Det ser ut til at alle andre finner partnere(også nye) så lett som ingenting. Men jeg gjør det aldri.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på den at ting skjer for en grunn.Så din rette har enkelt bare ikke dukket opp ennå!

Min tok 8 år! Men det var verdt det:)

Lykke til!

Skrevet

Nettby sier jeg bare! møtte min der og vi er gift i dag!

Og jeg er ikke alene :D

Skrevet

Vær deg selv, og ikke ta på deg en rolle . Det ordner seg hvis det er meningen -

Skrevet

OI fikk vondt i magen min nå... Er som å kunne høre om meg selv, men må sies at jeg har sosial angst og skyver folk fra meg hvis de kommer for nær.

Er ikke alle som kommer like godt overens, men en dag kommer du til å møte en mann og en venninne som er perfekt for deg.

Skrevet

Tipper at den gamle flammen ikke var så single likevel, og at han trodde han skulle skaffe seg fri i helga. Men så viser det seg at dama blir hjemme, og da kan han jo ikke ha seg på si med deg.

Tro det er mye manneskrot ute og går også, det er mange du bare skal regne deg heldig over at du ikke er sammen med...

Jeg er også aleinemor og har tenkt å bruke lang, lang tid nå før jeg velger meg ut noen ny. Det skal være helt stille, i livet mitt og i hodet, en bra stund nå, etter det bruddet jeg nettopp hadde, og gamle flammer skal få lov å prøve seg iherdig og lenge før de slipper til!

Skrevet

Nettby er et veldig godt tips.

Kjenenr veldig mange som ladri fant kjærlighetet på hjemplassen, men på nettet er det utrulig mye mer folk som er ute etter det samme som deg.

Og så er det jo ikke like skummelt å ta kontankt med noen andre mens du sitter forran pcen i din egen stue :)

Fin måte og bli kjent på og :)

Skrevet

Jeg har prøvd nettsteder flere ganger, så det er ikke for meg etter erfaringene mine der å dømme.......

Jeg har vært alene i mange flere enn 8 år, og enda har ingen "drømmeprins" vist seg.......

Derfor er dette så sårt. føler at ingen vil være med meg, hverken venninne eller kjæreste. Føler jeg mister alle, og er helt alene. Selv om jeg prøver å være sosial med å gå ut(selv om jeg gjør det alene), skal begynne på trening nå, og prater med egentlig alle jeg treffer(har lett for å bli kjent med folk sånn). Til og med i familien havner jeg utenfor; de har middager sammen og alt mulig, men ser ut til å glemme meg uten å mene det........

Sjelden jeg klager, og dette jeg her skriver har jeg faktisk aldri sagt til noen i hele tatt. Alle tror jeg har det helt fint..... tror til og med mine foreldre er fornøyd med at jeg er alene, da far til mine barn ikke var så snill med meg.

HI

Skrevet

Jeg har aldri skønt hvorfor noen får seg kjæreste og andre ikke. I mine øyne er det de flotteste damene gutta ikke vil ha. Vet ikke helt hvilket råd jeg skal gi deg, da jeg som sagt ikke skjønner meg helt på dette. Men det kan være at du ser etter "feil" type menn. Du vil ikke ha sånne som for eksempel mener at Elin ikke har X-factor hvis du skjønner hva jeg mener:) Du vil være i et vennskapsforhold eller et kjæresteforhold der begge parter vokser på forholdet. Ikke glem deg selv i din søken etter relasjoner, hvis du gjør det er jeg enin i overskriften din, da er det ikke noen vits i hele tatt. Lykke til!

Skrevet

fant samboeren min på facebook jeg :)

vi chattet en del der og på msn noen uker før vi møttes.

det sa bare pang for oss begge to, og jeg tror det var en kjempefordel at vi hadde chattet såpass mye før vi møttes. jeg vet jeg allerede var forelsket i denne mannen før jeg så ham :)

han er definitivt mannen i mitt liv, og jeg vet jeg er kvinnen i hans :)

det er 1,5 år siden nå og vi har flyttet sammen og venter vårt første barn sammen. har aldri vært så lykkelig før.

jeg har 2 barn fra før også, noe min kjære hadde bestemt seg for å ikke innvolvere seg i lol

vær deg selv, vær ærlig og ikke vær desperat.

prøv å treffe nye mennesker for vennskap, ikke for å "finne den rette"

hverken jeg eller samboeren min hadde tenkt oss en kjæreste... vi bare traff hverandre og måtte skrinlegge planene om å leve livet som single ;)

Skrevet

Nei, jeg er egentlig ikke opptatt av utseende til folk. Det er mer detaljer og utstråling jeg faller for. Ikke for pen, ikke for stygg, men med "noe" jeg liker, om du forstår.

Og det har vært i mine tanker at jeg tenker "mr. perfect", men det gjør jeg ikke når jeg ser på hvem jeg har likt. Det har mer med små detaljer, og personlighet å gjøre. Utseendemessig har de ellers vært svært ulike.

Jeg savner en venn som jeg kan reise på tur med. Som jeg kan sitte på uterestauranten i syden med og prate med og kose meg sammen med. Ha det godt med. En jeg kan holde i hånden, og kjenne meg trygg med og på. En som aksepterer meg for den jeg er, og tåler at jeg heller ikke er perfekt.

HI

Skrevet

Jeg tror ikke at det er noe galt med deg, men kanskje ser du etter feil type menn?

Se om ikke det hjelper å bytte "målgruppe" :-) Det har vært en suksess for både meg og mange av mine venninner.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke oppfattet deg som at du er opptatt av utseende til folk. Utseende er jo litt viktig for de aller fleste, men så befinner jo også de aller fleste seg innenfor normalen når det gjelder utseende. Men jeg har inntrykk av at utseende er viktigere for gutter enn jenter, og dermed går de glipp av mange flotte damer. Og jeg mener ikke med dette å si at jeg betviler ditt utseende:) Kanskje du kan se litt etter hva det er du har falt for hos dine tidligere partnere, hvilken side hos deg er det de har appelert til og hvorfor? Kankje du blir litt nærmere kjent med deg selv og dine behov på den måten. Kanskje finner du ut at dette er noe du kan ordne opp i selv først, også blir det lettere å binde seg til mennesker på den måten man må for å bli kjærester etterpå. Bare en tanke....

Skrevet

Ja, gode tanker det der:) Takker.

Jeg har tenkt litt på det også. Jeg tror faktisk jeg blir oppfattet som for selvstendig. Jeg er ikke vant til å spørre om hjelp til noe. Jeg gjør alt selv, og er faktisk stolt av det. Det er liksom lite igjen til ridderen på den hvite hest;)

Kanskje det ligger litt der?

Men det med å skifte "målgruppe"; hva skal jeg da se etter? Det er jo ikke helt lett, når en ikke helt vet hvor skoen trykker?

Jeg har falt for en litt gutteaktig sjarm, handlingens mann, litt feminin i bevegelser(men ikke femigutt), like god på jobb som på kjøkkenet, gentleman på byn, ja.............

Det er bare så opplagt at ingen vil faktisk være med meg i lengden, og potensielle venninner tåler ikke det minste av sannhetens ord(pakket i bomull av meg)........

Jeg forstår bare ikke det sosiale..... Jeg har ADHD, men SÅ sosialt invalid trodde jeg ikke at jeg var!

HI

Skrevet

Ja, men når man bytter målgruppe, så er det liksom noe med x-faktoren som mangler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...