Gå til innhold

Vanlig med MYE aktivitet i uke 39???? far jo ikke sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 39 akkurat i dag og lurer pa om det er flere som registrerer mye aktivitet. Etter hva jeg har forstatt sa er det vanlig at det stilner litt ettersom ukene gar pga. plassmangel, men her i garden er det full turning dagen lang...

Er det grunn til bekymring eller bare fint?

Noen andre som opplever det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er helt tussete inni der :) Jeg har 14 dager til termin nå.... Men jordmor sa det var fordi jeg er såpass høy,at det der med at de stilner litt mot slutten ikke gjaldt for meg, for jeg er 182cm høy og plass mangler han ikke... Når jeg legger meg på siden så virker det som om han tar sats i madrassen og hopper opp og ned...Galningen :)

Skrevet

Godt a hore at det ikke bare er meg da... :)

Jeg er nok gjennomsnittshoy, 1.70, men likevel ser det ut til at hun har nok med plass :)

Skrevet

Her er det også mye aktivitet! Dvs mye sparking ut på høyre side og opp i ribbena:-) Og borring nedover med hodet. Hun snur ikke så mye på seg. Jeg er 1.76. Termin om 8 dager!

Skrevet

Helt villt her og! Når jeg ligger på siden, føles det som baby "tråkker" på lakenet...vondt er det og! Vær glad du kjenner liv du. Alltid et godt tegn. :o)

Skrevet

Jeg er 1.63 så her kan det umulig ha noe med høyden og gjøre at mini er så aktiv. hehe. Masse liv her og, Er i uke 39 :)

På sykehuset sa de det var ett sunnhetstegn så bare å nyte det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...